fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פאשניסטית, קראי והפנימי

מה נלבש בחורף הקרוב? מה אנחנו חייבות בארון? קבלו את הטרנדים הכי חמים לעונה הקרה
סוויט סיקסטיז. ICE CUBE צילום: עידו לביא
סוויט סיקסטיז. ICE CUBE צילום: עידו לביא

אנחנו מכירות מקרוב כמה נשים, לא מעט, האמת, שפותחות את העיתון בתחזית האופנה, ואחר עוברות לכל שאר התחזיות. נשים שרוצות לדעת איזה צבע ישלוט במלתחות העונה ואיזו גזרה הכי נכונה להן, ובקיצור, נשים שיודעות מה חשוב באמת. כאלה אנחנו. תקראו לנו שטחיות, תקראו לנו מתעסקות בתפל ותקראו לנו כשהקולקציה החדשה מגיעה לחנות.

התחזית הזאת מוקדשת כמעט כולה לאופנת נשים. זה לא שהגברים בינינו לא רוצים להיות טרנדיים ומעודכנים אבל איכשהו, זה תמיד נגמר בג'ינס וטי~שירט. האמת? אנחנו קצת מקנאות. אז מה נלבש בחורף הקרוב? מה אנחנו חייבות בארון, ולא משנה מה יגיד על זה מנהל הבנק? איזה פריט יזכה אותנו בכינוי הנחשק "פאשניסטה" או במבטי הערכה גבריים וקנאה נשיים, כשאנחנו עוברות ברחוב? בחרנו את הטרנדים השפויים יותר (את הפרווה השארנו באירופה) מבין אלה שהוצגו על מסלולי התצוגות בעולם הגדול, כולם תורגמו בחן רב על ידי הרשתות והמעצבים שיהיה לנו חורף של אופנה.

זיפ: ג'ינס על ג'ינס
לשמחתנו הרבה, אנחנו פותחות עם טרנד שלא יוצא אף פעם מהאופנה, ומתייחס לשני המינים. מאז ששטראוס לוי תפר את מכנסי הג'ינס הראשונים, לפני יותר מ-100 שנים, הבד הנהדר הזה לא זז לנו מהארון. להיפך, הוא רק גדל ומתפתח, מגיע בעוביים שונים, שטיפות שונות ומשונות ופולש אפילו לקולקציות הקוטור והערב.

המראה הקז'ואלי המנצח בכל גיל הוא מראה של דנים על דנים. קחו מכנסי ג'ינס בכחול דיו, צרפו אליהם חולצת ג'ינס שטופה בהירה, זרקו מעל ז'קט כחול קלאסי וקנחו בתיק שק או מוקסינים מג'ינס וצאו לדרך. המפתחות בפנים.

סוויט סיקסטיז. ICE CUBE צילום: עידו לביא
סוויט סיקסטיז. ICE CUBE צילום: עידו לביא
מעילי ענק. רזיאלה צילום: אבי ולדמן
מעילי ענק. רזיאלה צילום: אבי ולדמן

 ICE CUBE: שנות ה-60 המתוקות
תשכחו מילדות הפרחים והצד הפרחוני והסטלני של הסיקסטיז. אנחנו כאן העונה עם החלק המוקפד יותר, זה עם שמלות המיני בגזרת A, המעילים המחויטים בצבעי גלידה, הטקסטורות המעניינות והלוק הבריטי המתוחכם א-לה טוויגי וג'יין בירקין.

 רזיאלה: מעילי אוברסייז
אם אתן צריכות להסתפק במעיל אחד חדש העונה, לכו על מעיל בגזרת אוברסייז. הטרנד המופלא והנוח הזה, שהחזיר לנו את האווריריות לחיים בחודשי הקיץ הלוהטים ממשיך אל תוך הסתיו וגם אל החורף, עם מעילים בגזרות רחוקות מאד מהגוף, כאלה עם כתפיים ענקיות או בגזרות קלוש עתירות בד ודרמה.

אליאן סטולרו: תעתועים אופטיים
בלמיין, דריס ואן-נוטן ובתי אופנה נוספים הציגו על המסלולים טרנד מרענן של תעתועים אופטיים, בעיקר במונוכרומטיות של שחור ולבן. דוגמאות גיאומטריות, פרינטים דמויי כתמי רורשאך ושאר דפוסים וטקסטורות משגעים. בעיקר את העיניים שמסתכלות עליהן.

רונן חן: המראה הגברי
הנה לכן עוד טרנד שלא באמת יוצא מהעונה, וטוב שכך. תראו לנו אשה בבלייזר מחויט המושלך בנונשלנטיות מעל חולצה צחורה מכופתרת ומכנסיים נינוחים עם כיסים בגזרת רגל ישרה ומחמיאה, חפה מתכשיטים ואקססוריז מיותרים ולרגליה נעלי אוקספורד גבריות, ונשלח לה מיד הצעת חברות בפייסבוק.

ג'ינס על ג'ינס. זיפ צילום: עידו לביא
ג'ינס על ג'ינס. זיפ צילום: עידו לביא

אריסטו שמט: המערב הפרוע
מגפי בוקרים, חגורות עור חומות עם אבזמים גדולים, חולצות פלנל משובצות, מכנסי ג'ינס, ז'קטים עם פרנזים, תיקים עם פרנזים, מכנסוני עור עם פרנזים, ואם את קאו גירל אמיתית בנשמתך, אל תשכחי את הלאסו.

 קרייזי ליין: נורמקור
הניו יורק מגזין זיהה את אחד הטרנדים המשונים ביותר ששמענו עליהם, והקדיש לו כתבה ענקית שעוררה הדים ברחבי העולם: הנורמקור. אנשים שמאסו באופנות המתחלפות ובהשתעבדות לטרנדים המתרגשים עלינו ובשניה נעלמים, מחליפים את הסקיני ג'ינס הממותג במכנסי ג'ינס או טריינינג רגילים למראה, את חולצות הלוגו והדפוסים המייגעים בטי~שירטס וסווטשרטס בצבעים חלקים ו"רגילים למראה". הרעיון הוא להיראות "נורמלי", כמו כל אחד ברחוב, ולאו דווקא כמו קורבן אופנה שקורא יותר מדי תחזיות טרנדים כמו זאת.

יעל קאילה שגיא: תכשיטי סטייטמנט
תכשיטי החורף לא נועדו לחלשות הלב, או לאלה המעוניינות להיבלע בהמון. רשימת החומרים מגוונת וכוללת עץ, מתכת, עור, פרווה ואבנים מנצנות למיניהן, והכל בענק: שרשראות שמתיישבות על כל החזה, קשתות וקישוטי שיער שמתנוססים בגאון, עגילים שמגיעים כמעט עד הכתף, טבעות עם אבנים עצומות וצמידים המתלפפים על אמת היד נראו בכל תצוגה של כל מעצב, וגם המעצבים הישראלים לא היססו ושלחו לחנויות העונה את העיצובים הכי גדולים ונועזים שלהם. מי אמר שהגודל לא קובע?

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות