fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על מה את בונה בסוף עונה?

שישה מעצבים ומותגים ישראלים בוחרים את הפריט הנכון לקנות בסוף עונה, כזה שילווה אותנו לתוך האביב ויהיה נכון גם לחורף הבא. היזהרו ממלכודות
חגית טסה (צילום: איתן טל)
חגית טסה (צילום: איתן טל)

 

השמלה הקטנה השחורה. מעצבת האופנה חגית טסה בוחרת בשמלה הקטנה השחורה: "אין פריט שיותר בטוח להמר עליו מהשמלה הקטנה השחורה. מאז שהומצאה על ידי קוקו שאנל האגדית ועד היום היא באמת הפריט שאף ארון נשי אינו שלם בלעדיו. השמלה שלי עשויה חומר דקיק דמוי עור, מבהיקה במידה עם פס חשוף דקיק במרכז הגוף. היא נהדרת עם נעלי עקב אבל קולית עוד יותר עם סניקרס". מחיר בסוף עונה: 419 שקלים.

חגית טסה (צילום: איתן טל)
חגית טסה (צילום: איתן טל)

גלבייה להיט. אור מיכאלי, המעצבת הראשית של אריסטו שמט: "שמלת הגלבייה שלנו הייתה להיט במהלך החורף והיא השקעה נבונה משום שהיא נכונה מאוד גם לאביב הקצר שלנו. טרנד הגלביות הצליח בישראל מעבר למשוער והפך למשהו שתמיד יהיה נכון לנו, בגלל האקלים החם והחיבה של נשים במגוון מידות רחב לבגדים שנוגעים לא נוגעים ולא מכבידים על הגוף". מחיר בסוף עונה: 170 שקלים.

אריסטו שמט ׁׁ(צילום: שי יחזקאל)
אריסטו שמט ׁׁ(צילום: שי יחזקאל)

והופ, על האופנוע. עידן רחימי, הבעלים ומנהל השיווק של רשת ICE CUBE: "ז'קט האופנוענים הוא פריט שלעולם לא יוצא מהאופנה ורק מאתגר את מעצבי האופנה להמציא עוד ועוד ורסיות שלו. בקולקציית החורף שלICE CUBE  כיכב הז'קט בשלל צבעים וחומרים, אבל האהוב ביותר הוא ללא ספק ז'קט דמוי עור בגוון כחול מיוחד עם רוכסנים בולטים ותפירת קווילט. שילוב מוצלח של ספורט ואלגנט". מחיר בסוף עונה: 149 שקלים.

ICE CUBE (צילום: לירן מימון)
ICE CUBE (צילום: לירן מימון)

אין כמו מעיל טוב. מעצבת האופנה נעמה בצלאל: "כל אשה צריכה מעיל אחד מושקע ואלגנטי במיוחד. אני ממליצה על מעיל מדגם 'אורכידאה'. מדובר במעיל צמר בהשראת בית האופנה שאנל, מחויט ומוקפד עם טוויסט בצווארון ורכיסה כפולה. המעיל מגיע בגוונים שנבחרו על ידי פנטון כצבעי העונה: ורוד בייבי ותכלת שמיים, כי אין כמו צבעי פסטל רכים להאיר את החורף האפור הזה". מחיר בסוף עונה: 799-499 שקלים.

נעמה בצלאל (צילום: גורן ליובוניציץ)
נעמה בצלאל (צילום: גורן ליובוניציץ)

קפלים, קפלים. רשת האופנה ZIP בוחרת בחצאית פליסה. הפליסה עושה קאמבק אדיר, עוד מאז טרנד הקפלים שנראה בתצוגות של כל בתי האופנה לקיץ 2014. ב-ZIP עיצבו מענה פרקטי לטרנד זה _ חצאית באורך מתחת לברך בשני גוונים מנצחים: השחור הקלאסי וורוד בייבי המתכתב עם טרנד גוני הפסטל, שכיכב בחורף וממשיך איתנו גם לעונת אביב 2016. מחיר בסוף עונה: 99 שקלים.

ZIP (צילום: עידו לביא)
ZIP (צילום: עידו לביא)

בוהו-שיק לנצח. מעצבת האופנה דפנה לוינסון: "בחרתי בשמלת מקסי פרחונית שעוצבה בהשראת רטרו וקריצה נוסטלגית לשנות ה~70 ולמראה הבוהו-שיק. בעיניי, הבוהו רלוונטי ונכון גם בקיץ הקרוב ומחמיא לנשים בכל המידות. עם אבזור נכון הוא מתאים גם ליום וגם לערב, ובכך משרת את נשות הקריירה. מחיר בסוף עונה: 199 שקלים.

דפנה לוינסון (צילום: תמר קרוון)
דפנה לוינסון (צילום: תמר קרוון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות