fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העיתונות שולפת ציפורניה

מותג הלק האמריקאי השיק לרגל יום חופש העיתונות העולמי החל מחר (3.5) קמפיין למען הגנה על חופש הביטוי.
World Press Freedom Day
World Press Freedom Day (צילום: יח"צ)
World Press Freedom Day
World Press Freedom Day (צילום: יח"צ)

מדי שנה ב-3 במאי חל יום חופש העיתונות העולמי. עמותות וארגונים הפועלים למען הגנה על חופש התקשורת תמימי דעים כי השנים האחרונות הן האלימות ביותר כלפי עיתונאים ברחבי העולם. עוד טוענים ארגוני החופש כי רמת חופש הביטוי והעיתונות בעולם הגיעה לשפל הגרוע ביותר בעשור האחרון. מסקר שערך המכון הבינלאומי "פרידום האוס" עולה כי גם השנה חלה ירידה בחופש העיתונות כמעט בכל חלקי העולם.

נושא חופש העיתונות עולה לקראת יום חופש העיתונות בעיקר כי ביום זה מייחדת התקשורת כולה את המועד, לפעילות שתכליתה לבדוק את עצמה, מחדליה, הישגיה, והאתגרים העומדים בפניה.

לרגל יום העיתונות העולמי השיקה ענקית הלק האמריקאית צ'יינה גלייז קמפיין ברוח חופש הביטוי כסמל וכערך מקודש אותו היא מוקירה, מכבדת ותומכת. החברה מאמינה כי עליה לתמוך באופן מוצהר בחופש העיתונות המהווה "כלב השמירה" של חופש הביטוי של כל אדם באשר הוא. הקמפיין מציג סילואט בדמות בקבוק לק המותג בחזות דף עיתון סימבולי, אשר לצידו שולב בקבוק לק בגוון לבן עם הדפס שחור בהתאמה לתוצרי ענף התקשורת המודפסת והאלקטרונית.

מותג הלק משווק בארץ בסניפי רשת נייל סטודיו במרכזי הטיפוח ובמכוני ציפורניים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות