fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בראנץ' של מלאכים

ביום השלישי של כנס עומר לעסקים 2015, נהנו האורחים מארוחת מלכים מפוארת עם אינספור מנות, בילוי רטוב בבריכות הבריאות המחוממות של המלון, ובהתנסויות על חושיות שהדהימו את כולם
אולי משהו מתוק?
אולי משהו מתוק?

דמיינו לעצמכם, שבת בבוקר, בלובי המלון על כל חלקיו כאילו נבנה שוק אוכל ענק. בעשרות דוכנים שעוצבו בסגנון כפרי יפהפה מונחים מיטב המאכלים: חמים, קרים, מתוקים, מלוחים וחריפים. גבינות מכל הסוגים, דגים, מיני לחמים, ג'חנון, חמין, שקשוקות, אומלטים, מאפים, סלטים, קינוחים משובחים בשלל צבעים וטעמים, שתייה חמה, יינות. ומי בכלל יכול לזכור את כל השפע שהיה שם. עיצוב המנות הבלתי שגרתי הוא סיפור בפני עצמו. שתייה בבקבוקונים קטנים או פירות וירקות בסלסילות כפריות. מלצרים ומגישים בבגדים לבנים דאגו לשרת עם חיוך, ואם לא די בכל אלה, לפתע משום מקום הגיחה לה להקת "סאבור טרופיקל" שעברה בין הסועדים, סחפה את כולם ונתנה לבראנץ' טאץ' בלקני צועני מקפיץ.

אז מה אוכלים קודם?
אז מה אוכלים קודם?
אולי משהו מתוק?
אולי משהו מתוק?

בין שלל ההרצאות, האירועים וההפתעות, היה גם זמן לטבול במים. את הטמפרטורות הנוחות ניצלו באי הכנס לבילוי על שפת הבריכה, למינגלינג עם חלוק ולבילוי רטוב בבריכות הבריאות המחוממות של המלון, בג'קוזי או בעיסוי מפנק שרירים ועצמות. והיה גם מה לקרוא בכנס העסקים. בשישי בבוקר הונחו ליד חדרי האורחים עיתוני רשת עומר תקשורת וכן ספרון מיוחד "הבית של העסקים", שהופק במיוחד עבור כנס העסקים ובו מיטב העצות והטיפים של המומחים לבעלי העסקים.

קצת שמש חורפית מלטפת
קצת שמש חורפית מלטפת

 

היי, קר שם בחוץ?
היי, קר שם בחוץ?

חשבתם שראיתם הכל? גדעון זגהר, אמן על חושי מהמובילים בתחום, אשר מופיע בישראל ובמדינות רבות, הצליח לתעתע בכל היושבים באולם בקטעי טלפתיה עוצרי נשימה ומניפולציות פסיכולוגיות מדהימות. מי שזכה לעלות על הבמה, יכול להעיד שזגהר קרא את מחשבותיו, השפיע על זיכרונו, העביר תחושות מגע ממרחק וניחש מספרים ושמות, והכל בכריזמה יוצאת דופן, אלגנטיות בימתית וחוש הומור חד ומבריק.

קטעי טלפתיה מדהימים עם גדעון זגהר
קטעי טלפתיה מדהימים עם גדעון זגהר
תחושת מגע מרחוק
תחושת מגע מרחוק

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות