fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמנות בקצות הציפורניים

רשת "נייל סטודיו" מציגה את תחזיות הטרנדים בקטגוריית ה"נייל – ארט" לשנת 2013
נוצת הטווס (צילום: נייל סטודיו)

לתשומת ליבן של חובבות תחום הנייל – ארט, בכנס בינלאומי מקצועי שקיימה רשת "נייל סטודיו" למאות טכנאיות ציפורניים נחשפו טרנדים ומגמות בתחום אמנות הציפורניים. תחום הנייל ארט הפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מעולם האופנה העולמי.

גלינה סטרנקו והלנה זנינה. אלופות בקישוטי ציפורניים (צילום: נייל סטודיו)

עם כניסתה של שנת 2013 נערך הכנס השנתי העשירי במספר שמקיימת רשת 'נייל-סטודיו, בו משנה לשנה היא חושפת את הטרנדים, והמגמות אופנתיות בקטגוריית הנייל- ארט השנה הגיעו לכנס שתי אלופות עולם אשר שוגרו לאירוע במיוחד ממוסקבה. גלינה סטרנקו והלנה זנינה – זוכות e-Campionatul National de Nail Art ו- International Nail Competition at Professional Beauty משמשות כשופטות בכירות בתחרויות בינ"ל בתחום הנייל ארט ובאמתחתן גביעים ומדליות על פיתוחים ועבודות שהציגו במהלך השנים בקטגוריית הנייל ארט.

סטרנקו, התפרסמה הרבה לפני עידן ליידי גאגא שאימצה את ציפורני הסטילטו המחודדות, אותם היא יצרה ואף רשמה עליהן פטנט כבר לפני 11 שנים. זנינה זכורה כמי שיצאה כנגד הזרם המרכזי שגרס כי קישוטי הציפורניים רלוונטיים רק לבעלות ציפורניים ארוכות בלבד ולבעלות ציפורניי סטליסטו בפרט. זנינה כאמור, הייתה הראשונה להציג כבר ב-2002 בתחרות שהתקיימה בגרמניה ציפורניים קצרות במיוחד אך עם זאת שופעות אלמנטים קישוטיים מניאטוריים. כעשור לאחר חשיפת האסכולה הוכיחה זנינה גם מבנה ציפורן קצר יכול להיות מקושט וכמעט כל מכון ציפורניים מקצועי ברחבי תבל מציע זאת בתפריט טיפוליו.

מראה גיאומטרי (צילום: נייל סטודיו)

כפי שהשתקף בכנס הבשורה החזקה לשנת 2013 היא צבעוניות המשתלטת בנוכחות עוצמתית על כל שטח הציפורן. הניוד וגוון הלק האחיד מפנים את מקומם למיצג צבעים מיניאטורי המעטר את שטח הציפורן באופן מרהיב עד עוצר נשימה. להלן הטרנדים הבולטים ביותר שהוצגו בכנס:

Accessories Nails

מראה תחרה (צילום: נייל סטודיו)

ציפורני אקססוריז הוא טרנד מחווה לתכשיטי היוקרה ולצבעוניות אבני החן והחרוזים. טרנד זה בא לידי ביטוי בססגוניות גרנדיוזית לצד שילוב אבני סברובסקי מנצנצות.

Lace Nails
ציפורני התחרה והדנטלים זכו לכינוי זה בזכות ציורי התחרה על הקצה החופשי של הציפורן. קצה המעוצב לרוב בצבע שחור או לבן המזכיר את האריג המאוורר והמחורר. מדובר במראה נשי אלגנטי ועדין במיוחד.

Asian Flowers
עיטורי פרחים בהשפעה אסייתית. שתי האלופות מציינות כי מדובר בטרנד נוסף המאיים לכבוש כל חלקה טובה, אותו ניתן יהיה לראות פרחים מעוצבים בפלטת גוונים ססגונית ובוהקת. אם הכרנו עד היום פרחים פסטלים ורכים שהרי לקראת אביב קיץ 2013 תופסים את מקומם פרחים בעלי נוכחות בלתי מתפשרת המוכרת מבדי הקימונו המאופיינים בצבעוניות ובאסתטיקה יוצאת דופן.

Architecture Nails
הנדסה גיאומטרית: מדובר בטרנד הצפוי להגיח למחוזותינו כבר באביב הקרוב. מגמה זו משלבת חלוקה גיאומטרית א-סימטרית של הציפורן לחלקים שונים וקטנים אשר כל חלק בה זוכה לגוון/צורה מנוגד ואחר. החלקים מוצגים בצבעוניות עזה ויוצרים מראה אדריכלי צבעוני.

(צילום: נייל סטודיו)

Peacock Nails
ההשראה לטרנד המרהיב הגיעה מנוצות הטווס במסגרתו מוצעת בצבעוניות מדהימה וססגונית במיוחד המדמה את מראה ה-"עין" המרכזית של נוצת הטווס שבאה לידי ביטוי בססגוניות משתנה.

נוצת הטווס (צילום: נייל סטודיו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות