fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האטרקציות המשפחתיות הכי שוות שיש לדרום להציע

לא משנה באיזה מסלול טיול בחרתם, חשוב מאוד להצטייד בהתאם לאופי הטיול, מזג האוויר והרכב איתו תסעו, חשוב לוודא שיש לכם ביטוחים לרכב בתוקף
אטרקציות משפחתיות בדרום תמונה :pexels

הנגב הטרשי, שרשראות ההרים הנמתחות עד אין סוף והקסם המיוחד שיש רק באזור הדרום, מהווים מוקד משיכה עבור משפחות ותיירים מכל העולם, המבקשים לגעת במו ידיהם במרחבים הפתוחים. אם אתם רוצים ליהנות מטיול מיוחד במינו, הנה כמה אטרקציות משפחתיות בדרום, מבוקשות והמהנות לכל המשפחה, בכולן תמצאו הקסם המיוחד של הדרום היפהפה.

פסטיבל דרום אדום

פסטיבל "דרום אדום" הוא המלך הבלתי מעורער של אירועי החורף באזור הדרום, והתואר הזה ניתן לו בהחלט בצדק. מדי שנה, מאמצע חודש ינואר ועד סוף חודש פברואר, מתקיים הפסטיבל במקביל לחודשי פריחת הכלניות. בחודשים הללו הנגב מתמלא במרבדי כלניות אדומות ורעננות, המושכים אליהם מבקרים מכל רחבי הארץ. הפסטיבל מתקיים כבר 15 שנים, אך בשנה האחרונה התווספו אליו פעילויות גם במהלך ימי השבוע, כך שמלבד טיול בין המרבדים הפורחים, ניתן גם ליהנות מהתיירות הכפרית באזור המציעה: סיורים חקלאיים, מסלולי אופניים, שווקי איכרים, מופעי מוזיקה, פעילויות לילדים, לינה כפרית ועוד.

צריף בן גוריון – שדה בוקר

בשנת 1935 הגיע ראש הממשלה דוד בן גוריון עם רעייתו פולה להתגורר בצריף בקיבוץ שדה בוקר. מאז ועד היום חלפו עשרות שנים, אך הצריף נותר עומד על תילו, ונשמר בדיוק כפי שהיה בעת מותו של בן גוריון בשנת 1973. אם אתם רוצים לקבל הצצה נדירה לדמות העומדת מאחורי ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, סעו אל הנגב לביקור בצריף, הממחיש באופן הבהיר ביותר את דמות המופת של דוד בן גוריון. מלבד הצריף, יש בקיבוץ שלושה חדרי תצוגה המציגים את משנתו ודמותו של בן גוריון, החל מהסברים מרתקים על חזון הנגב, דרך משחקי מחשב אטרקטיביים ועד לדמות המנהיג שהיה.

טיולי גמלים וג'יפים במדבר

המדבר הגדול הוא גולת הכותרת של מרחב הדרום, אותו תוכלו לחוות בשלל דרכים נהדרות. אם אתם חובבים חוויות אותנטיות, ממש כמו פעם, עלו על שיירת גמלים מודרכת, וצאו למסע ברחבי המדבר הפתוח, לאורך מכתש רמון ובעומק המדבר, בין הנופים המרהיבים, על פני שבילים עתיקים ובאזורים נידחים. רק אתם, שיירת הגמלים והמדריך שיפליא בסיפורים נושנים ומרתקים. אם אתם רוצים ליהנות מהמדבר בדרך "פרועה" יותר, אך מהנה לא פחות בחרו בטיול ג'יפים בין הנחלים, הערים העתיקות והקניונים העמוקים שבמדבר הפתוח. הג'יפ האיתן מסוגל לצלוח בקלות גם תוואי דרך מורכבים יותר, כך שצפויה לכם חוויה ייחודית, מתובלת בסיפורים מרתקים ונופים עוצרי נשימה.

רגע לפני הטיול

לא משנה באיזה מסלול טיול בחרתם, חשוב מאוד להצטייד בהתאם לאופי הטיול, מזג האוויר והרכב איתו תסעו, חשוב לוודא שיש לכם ביטוחים לרכב בתוקף, שהוא מתודלק במלואו ושהרכב שבחרתם מתאים לתנאי הדרך הנדרשים. רק כך תוכלו להבטיח שהטיול יהיה לא רק מהנה אלא גם בטוח. תיהנו!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות