fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה תסיים את העונה בגירעון

השאלה היא באיזה סדר גודל? על כך חלוקות הדעות. בקבוצה טוענים כי מדובר בגירעון מזערי ומינימלי, גורמים חיצוניים טוענים כי הגירעון הרבה יותר גבוה/ היו"ר אסולין: "נסיים בגירעון סביר, אנחנו הנהלה שמגייסת כסף, לוקחת התחייבויות וגם עומדת בהם"
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

קבוצת הכדורגל הפועל עפולה, שבקיץ פינטזה על עלייה היסטורית לליגת העל, אבל מצאה את עצמה בפלייאוף התחתון, תסיים את העונה עם גירעון, בכך מודים גם ראשי הקבוצה. השאלה היא באיזה סדר גודל? על כך חלוקות הדעות. בקבוצה טוענים כי מדובר בגירעון מזערי ומינימלי, גורמים חיצוניים טוענים כי הגירעון הרבה יותר גבוה ויפגע בתפקוד הקבוצה בעתיד.

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין, לא אוהב את החיטוט בגירעון הקבוצה, אך מודה שהוא קיים. "נסיים בגירעון סביר, אנחנו הנהלה שמגייסת כסף, לוקחת התחייבויות וגם עומדת בהם, הגירעון הוא סביר ולא סוף העולם, אנחנו אחת הקבוצות היחידות בליגה שלא חייבת שקל לשחקנים, כולם מקבלים משכורות בזמן".

דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

מעיריית עפולה נמסר: "העירייה מייחסת חשיבות רבה לפעילות הקבוצה ומקיימת שתוף פעולה הדוק עם ההנהלה, שמקיימת בקרה מקצועית על התנהלותה הכספית, ועומדת בכל התחייבויותיה בתשלום המשכורות לשחקנים".

עוד נמסר מעיריית עפולה כי "לא יהיה שינוי בהקצבות לקבוצה בעקבות אי ההעפלה לפליאוף העליון. היו בעבר הצלחות ואנחנו מאמינים כי יהיו גם בעתיד", נמסר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות