fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

84 אחוזים מרוצים מתפקודו של ראש העיר רונן פלוט

בלעדי. תוצאות סקר שביעות רצון תושבים בנוף הגליל: 74 אחוזים מרוצים מהמגורים בעיר ו - 68 אחוזים מרוצים משירותי העירייה
מלחמה במגפה - צוות "מה קורונה". רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)
בזום. רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

עיריית נוף הגליל ביצעה לאחרונה סקר שביעות רצון תושבים, על מנת לבדוק את תפקודה בכל הקשור לשירותים הניתנים על ידה וכן על מנת להציב יעדים לשנה הקרובה 2020. הסקר הטלפוני בוצע בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בעיר (גילאי 18 ויותר) ונועד לבחון חמישה נושאים עיקריים:  שביעות רצון מתפקודה של העירייה באופן כללי ותחומי עשייה השונים, שביעות רצון מתפקודו של ראש העיר, עמדות התושבים ביחס לנושאים החשובים שהעירייה צריכה לקדם, תחושת הביטחון האישי ואופן קבלת המידע על פעולות העירייה.

הממצא הבולט בסקר הוא רמת הפופולאריות הגבוהה לה זוכה ראש העיר רונן פלוט. 84  אחוזים מקרב הנשאלים הביעו שביעות רצון רבה מתפקודו של ראש העיר, נתון זה נחשב לגבוה מאוד ביחס לראשי ערים.  הציון החריג הסב גם את תשומת ליבו של הסוקר עצמו, פרופסור יצחק כ"ץ והוא מקדיש לו אזכור מיוחד בספרו "עם הסקר", שעומד לצאת לאור  בחודש הקרוב "הציון של רונן פלוט בהחלט חריג", הסביר פרופסור כ"ץ, "25 שנים אני עורך סקרים ולא מכיר הרבה ראשי ערים שגם זוכים לציון כזה גבוה וגם שומרים על פופולאריות גבוהה לאורך הזמן. קראתי לראש העיר פלוט בספר הכוכב, כי הוא בהחלט כוכב בנוף הסקרים".

יצוין כי הסקר האחרון מסוג זה שבוצע על ידי העירייה היה בסוף 2017 והציון שקיבל ראש העיר עמד אז על 80.1 אחוזים ונחשב לגבוה. כעת נרשמה עלייה נוספת שכאמור נחשבת לחריגה.

תושבי נוף הגליל העניקו גם לעירייה לציון גבוה אם כי פחות מזה של ראש העיר. 68 אחוזים מהתושבים אמרו שהם מרוצים משירותי העירייה ודירגו את שלושת הנושאים החשובים שהעירייה צריכה לקדם:  ניקיון, חינוך ורווחת התושבים. העירייה זוכה לציונים גבוהים במיוחד על תפקודה בתחומים הבאים: המוקד העירוני, פעילויות ספורט, מתקני משחקים בגינות ציבוריות ואזורי מסחר. הרוב המוחלט, 80 אחוזים, מרוצה גם מפעילות רשת המרכזים הקהילתיים. מהעירייה נמסר בתגובה כי הסקר הינו כלי עזר חשוב שמשמש את העירייה הן לצורך בדיקת טיב השירות המוענק לתושבים והפקת לקחים והן לצורך הצבת יעדים בתכנית העבודה לשנה הקרובה 2020.

ראש העיר, רונן פלוט, מסר בתגובה כי תוצאות הסקר בכל הקשור לשביעות הרצון מתפקודו הן זריקת מרץ להמשך העשייה הבלתי פוסקת בהילוך גבוה. "אני מודה לתושבים על האמון ומבטיח לעשות את כל מה שאני יכול על מנת להצדיק אותו. הסקר נועד ליעל את עבודת העירייה והשירות שהיא מעניקה לתושביה. לפיכך בכוונתי למנות וועדה מקצועית שתנתח את התוצאות ותפיק לקחים אופרטיביים לטובת שיפור השירות לתושב".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות