fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

6 שחקני הפועל עפולה לא צפויים להיות בסגל הערב נגד אחי נצרת

השישה שלא עברו בבקרה התקציבית הם: ערן אזרד, אפיק כהן, שינהר מורד, דני גרופר, אורי צעדון, אור אליהו ואלמוג שנקר. המאמן אופיר חיים לא אוהב את המצב אליו נקלעה הקבוצה בגלל הבעיות מול הבקרה ובחדרי חדרים דיבר על חשבון נפש אישי שיעשה אם המצב יימשך.
אפיק כהן במחנה בסרביה (צילום עצמי)
אפיק כהן במחנה בסרביה (צילום עצמי)

שישה שחקני הפועל עפולה טרם עברו את הבקרה התקציבית ולא צפויים להיות בסגל גם הערב (רביעי) במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית, כשעפולה תשחק בבית נגד מכבי אחי נצרת. השישה הם: ערן אזרד, אפיק כהן, שינהר מורד, דני גרופר, אורי צעדון, אור אליהו ואלמוג שנקר.

אפיק כהן במחנה בסרביה (צילום עצמי)
אפיק כהן במחנה בסרביה (צילום עצמי)

המאמן אופיר חיים לא אוהב את המצב אליו נקלעה הקבוצה בגלל הבעיות מול הבקרה ובחדרי חדרים דיבר על חשבון נפש אישי שיעשה אם המצב יימשך.

הפועל עפולה בבעיה מול הבקרה התקציבית, ששיגרה מכתב למועדון ובו הזהירה כי תשלום שכר לשחקנים שטרם עברו בבקרה התקציבית ייחשב להפרת התקנון והקבוצה תועמד לדין במקרה ותשלם להם. נכון להיום ולאור המצב הרגיש, הדבר האחרון שצריכים בהפועל עפולה זה להסתבך עם הבקרה התקציבית.

בעפולה חוששים להסתבך עם הבקרה, אבל מצד שני מבינים ששת השחקנים צריכים לקבל שכר שכן הם מתאמנים בקבוצה מטרום העונה. הנשיא ששי יעקב: "הם יעברו בהמשך".

מדובר בשחקנים שיצאו עם הקבוצה למחנה האימונים בסרביה, לא מיועדים לפתוח בהרכב, אבל יכולים לתגבר את הסגל ולתת למאמן, אופיר חיים, יותר אופציות על הספסל.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות