fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

2500 משתתפים בצעדת בית שאן הרביעית

ראש העיר רפאל בן שטרית: "צעדת בית שאן היא כבר מסורת ובכל שנה היא מרגשת מחדש. בשנה הבאה אנו חוגגים 70 שנה לשחרורה של העיר בית שאן והיא תהיה מרגשת מתמיד. הצעדה מדגישה את ססגוניותה של הקהילה. לצועדים הרבים ניתנה הזדמנות ליהנות מאירוע ספורטיבי, חינוכי וערכי. הצועדים נהנו גם ממרחבים מוריקים, מנוף נפלא, מעיר יפה וצומחת".
משתתפים בצעדת בית שאן (צילום דוברות העירייה)
משתתפים בצעדת בית שאן (צילום דוברות העירייה)

2500 איש, צעירים ומבוגרים, מהעיר ומהסביבה, השתתפו ביום שישי האחרון בצעדת בית שאן הרביעית שהתקיימה בשבילי הקרן הקיימת לישראל לאורך תוואי נחל חרוד העובר שדרוג ושיקום בימים אלה ועד לגן לאומי בית שאן. גורמים רבים חברו להצלחת הצעדה שיזם לפני ארבע שנים ראש העיר רפאל בן שטרית, ובהם, בין השאר, משרד התרבות והספורט, שרותי 'בריאות כללית', רשות הטבע והגנים, קק"ל, אורט ישראל, רשות הניקוז ירדן דרומי והמתנ"ס המקומי.

משתתפים בצעדת בית שאן (צילום דוברות העירייה)
משתתפים בצעדת בית שאן (צילום דוברות העירייה)

הצעדה היתה מפגן מרשים של ארגון למופת שבה הוכח השילוב המנצח בין פעילות ספורטיבית מהנה ובריאה ובין התגבשותה של קהילה אנושית אחת גדולה המורכבת מתושבי העיר בית שאן והיישובים הסובבים אותה.

בצעדה השתתפו תלמידים מכיתות ג' עד כיתה יב' מכל בתי הספר בעיר, מתנועות נוער, תנועות הנשים בעיר, תושבים ואורחים מהאזור.

הצועדים התרכזו בשעת בוקר מוקדמת בפארק האקליפטוס בנקודת ההרשמה, הצטיידו בחולצת ספורט בצבע כתום (מצבעי המיתוג החדשים של העיר) ובקבוק מים ופגשו צוות רחב של נציגי שירותי בריאות כללית שהמתינו להם עם סדרת בדיקות רפואיות טרם הצעדה.

משם יצאו הצועדים בליווי מאבטחים וגם פרשים של משטרת ישראל למסלול של 3.5 ק"מ בשבילי קק"ל, לאורך נחל חרוד ובשדות הפתוחים העוטפים את העיר. לאורך הצעדה עברו הצועדים בתחנות ריענון ובתחנות הסברה של מדריכי קק"ל ורשות הטבע והגנים, פינות הפעלה, תחנות של מופעי קפוארה, צוות מוסיקלי, מעגל מתופפים ודוכני הסברה ובדיקות  (גובה משקל, לחץ דם ועוד) של שרותי בריאות כללית. בסיום, פגשו משתתפי הצעדה את חניכי תנועות הנוער בלבוש רומי שחילקו להם מדליה יצוקה עם הטבעה מרשימה של העיר בית שאן ובנוסף נהנו גם מקרטיבים וממופע היתולי ומופע מוסיקלי של צעירי בית שאן בתיאטרון הרומי.

ראש העיר רפאל בן שטרית: "צעדת בית שאן היא כבר מסורת  ובכל שנה היא מרגשת מחדש. בשנה הבאה אנו חוגגים 70 שנה לשחרורה של העיר בית שאן והיא תהיה מרגשת מתמיד.  הצעדה מדגישה את ססגוניותה של הקהילה. לצועדים הרבים ניתנה הזדמנות ליהנות מאירוע ספורטיבי, חינוכי וערכי. הצועדים נהנו גם ממרחבים מוריקים, מנוף נפלא, מעיר יפה וצומחת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות