fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרי לידה ומחלקות יולדות ותינוקות חדשים במרכז הרפואי העמק

הושלמה העברת חדרי הלידה ומחלקות יולדות ותינוקות אל משכנן החדש והמרווח בבניין הרב תחומי החדש שנחנך במרכז הרפואי העמק
עובדות חדר הלידה (צילום דוברות העמק)
עובדות חדר הלידה (צילום דוברות העמק)

בבניין הרב תחומי 7 קומות של אשפוז ושירותים רפואיים, הושקעו בו עד כה למעלה מ 200 מיליון שקל, ברובם במימון הכללית ובסיוע של תרומות מהארץ ומחו"ל.

עובדות חדר הלידה (צילום דוברות העמק)
עובדות חדר הלידה (צילום דוברות העמק)

אכלוס הבניין יתקיים בשלבים, כאשר הראשונים שעברו היום הם חדרי הלידה ומחלקות יולדות ותינוקות בניהולו של ד"ר שבתאי רומנו, מנהל מערך נשים ויולדות במרכז הרפואי העמק. בהמשך יפתחו במבנה זה מחלקת השיקום של הצפון, מרכז לטיפול בסרטן השד, חדרי ניתוח ועוד. בבניין זה הוקם גם "בית חולים חירום" בקומה ממוגנת.

חדרי הלידה ומחלקות היולדות והתינוקות נבנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בישראל.

במתחם חדרי הלידה ומיון היולדות 10 חדרי לידה מרווחים ומאובזרים בהתאם לצורכי היולדת ולבן הזוג או המלווה. בכל חדר לידה שירותים ומקלחת אישיים צמודים לחדר הלידה, עמדה לשקילה וטיפול ראשוני בתינוק בנוכחות ההורים בחדר הלידה. במתחם זה יפעל גם חדר לידה גדול המיועד ללידת תאומים וכן חדר ניתוח צמוד.

חדרי היולדות במחלקות היולדות והתינוקות הם אישיים או זוגיים, וגם בחדרים הזוגיים לשתי היולדות יש גישה לחלון ופרטיות מרבית.

מנהלת המרכז הרפואי העמק ד"ר אורנה בלונדהיים: "בשעה טובה ובהתרגשות גדולה העברנו היום את חדרי הלידה ומחלקות היולדות והתינוקות אל משכנן החדש בבניין הרב תחומי החדש. ליולדות של כל אזור העמק והצפון מגיע ללדת בתנאים הטובים ביותר, גם מבחינה מלונאית וגם עם אנשי הצוות האיכותיים ביותר. תודה גדולה מגיעה לכל הצוותים של המרכז הרפואי שנערכו במסירות ובמקצועיות רבה לפתיחת המבנה החדש. זהו יום של חגיגה גדולה ליולדות שלנו ולנו. מזל טוב לכל ההורים החדשים של העמק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות