fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק העפילה לליגה הארצית

קבוצה הנוער של מגדל חניכיו של המאמן עומרי ביטון, הבטיחה את העפלה ארבעה מחזורים לסיום בעונה גדולה ללא הפסד ועם יחס אדיר של 17 ניצחונות מ-18 משחקים
יש אליפות (צילום אבי רביבו)
יש אליפות (צילום אבי רביבו)

שחקני קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק עשו את זה בסטייל: אחרי 13 שנים הצליחה קבוצת הנוער העירונית להבטיח את עלייתם לליגה הארצית לנוער ארבע מחזורים לסיום ללא הפסד עם 17 ניצחונות מ-18 משחקים.

במועדון הכדורגל של מגדל העמק ציינו השבוע בסיפוק כי ההצלחה של קבוצת הנוער החלה כבר בתחילת העונה כאשר הרשות המקומית והעומד בראשה אלי ברדה החליטה להעניק תקציב נפרד מהקבוצה הבוגרת, כדי לתת דגש מיוחד לקידומה ופיתוחה של מחלקת הנוער. מאמן הקבוצה, עומרי ביטון, נשמע השבוע קצת יותר משוחרר לאחר שהבטיח את העלייה והסביר את הגורמים העיקריים מבחינתו להצלחה: "דרך העבודה הייתה מאוד ברורה – לא להסתנוור מאף ניצחון, לשמוח 24 שעות מניצחון ומיד לחשוב על המשחק שבא אחריו".

יש אליפות (צילום אבי רביבו)
יש אליפות (צילום אבי רביבו)

עוד   הוסיף ביטון: "מה שהביא אותנו לעלייה זה קודם כל 'הביחד' שהצלחנו ליצור מתחילת השנה ועד לסיום העונה. שחקנים הפכן להיות חברים אחד של השני, פרגנו כל הזמן לאורך כל העונה. זה נכון שלא חווינו משבר בדמות של הפסד, אבל העבודה של לשמור על המרקם החברתי הופכת לקשה עוד יותר במצבים מהסוג הזה. הצטרפו אלינו מספר שחקנים במהלך העונה שהשתלבו בצורה נהדרת, ואני שמח שהצלחנו לעמוד במשימה. מגיע שאפו ענק לשחקנים ולכל המערכת ואנחנו נעשה הכל בכדי שקבוצת הנוער של מגדל העמק תהפוך לאלטרנטיבה ראויה עבור השחקנים באזור".

יוסי פורטל, מחזיק תיק הספורט אמר: "זהו הישג יוצא מן הכלל. תודה גדולה בראש ובראשונה לראש העיר על התמיכה, למנהל המקצועי דרור כהן, למאמן עומרי ביטון ולכל סגל השחקנים". ראש העיר אלי ברדה ברך את השחקנים ואמר: "זהו הישג נפלא לקבוצת הנוער שלנו. יישר כוח גדול לכל העוסקים במלאכה, נמשיך להשקיע במחלקת הנוער גם בעתיד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות