fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ובצמרת הקבוצות ההוגנות בליגה הלאומית: הפועל עפולה

למרות הסטיגמה שדבקה באייל לחמן, שבינתיים עזב את הפועל עפולה, לפיה הקבוצות שלו משחקות כדורגל קשוח ואגרסיבי, על גבול האלים, הפועל עפולה מדורגת במקום השלישי בטבלת ההגינות של ההתאחדות לכדורגל
אחד משני המורחקים. גיא דיין והיו"ר אסולין (צילום עצמי)
אחד משני המורחקים. גיא דיין והיו"ר אסולין (צילום עצמי)

לאיל לחמ, שאתמול עזב את הפועל עפולה, ן יצא שם של מאמן שדוגל בכדורגל קשוח ואגרסיבי, יש הטוענים על גבול האלימות. לא אחת הוא זכה לביקורת נוקבת על הכדורגל האגרסיבי שהציגו הקבוצות שלו בשנים האחרונות וגררו נגדו תגובות חריפות.

מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

וראה זה פלא: הפועל עפולה, תחת הדרכת אייל לחמן, מדורגת העונה במקום ה… שלישי בתחרות הקבוצה ההוגנת של ההתאחדות לכדורגל עם 609 נקודות, כשמקדימות אותה רק בית"ר תל אביב/ רמלה עם 616 נקודות והפועל רמת גן עם 615 נקודות. "חזון אחרית הימים", הגדיר את הנתונים גורם בכדורגל הישראלי, שמכיר את לחמן כבר שנים ארוכות.
לעבר שחקני הקבוצה הונפו עד למחזור האחרון בסך הכל 47 כרטיסים צהובים ורק 2 כרטיסים אדומים (גיא דיין, ספואן זועבי).
מנהל אגף ליגות נמוכות בהתאחדות לכדורגל, אבי לוי, מסביר את שיטת הניקוד: "בכל משחק אתה מקבל 30 נקודות ומתחיל לקזז. נקודה אחת על כרטיס צהוב, שתיים על אדום, ארבע על העמדה לדין וכו'".
אגב, נועלות את טבלת ההגינות הפועל נצרת עילית עם 575 נקודות ובמקום האחרון מכבי אחי נצרת עם 573 נקודות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות