fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הליטאי טדאס לבוקאס עוזב, החלוץ אדי מישניה מזימבבואה בדרך

בנצרת עילית מחפשים בבהילות חלוץ כובש שערים * מישניה משחק ב- 10 השנים האחרונות בקפריסין, בעונה שעברה הוכתר למלך שערי הליגה השנייה, היה מעורב בתקרית אלימה והורחק ל- 6 משחקים
אדי משיניה (צילום עצמי)
אדי משיניה (צילום עצמי)

 

המשא ומתן הכספי בין הפועל נצרת עילית לחלוץ הליטאי טדאס לבוקאס התפוצץ, בשבוע הבא הוא יעלה על המטוס ויחזור למולדתו.

יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק ומנכ"ל הקבוצה גיל ברעם, סיכמו עקרונית עם הליטאי, לפני שבועיים במחנה האימונים שקיימה הקבוצה בבולגריה. על פי ההבנות שהושגו, השחקן היה אמור להשתכר כ- 3500 יורו בחודש, פלוס דירה שכורה.

בסוף השבוע, כשביקשו להחתים אותו על חוזה, לאחר שנבחן בשני משחקי גביע הטוטו ובמטרה להעביר אותו בבקרה התקציבית, כדי שיוכל לשחק ביום שני נגד מכבי הרצליה, הופתעו לשמוע מהשחקן דרישות אחרות: כ- 7000 יורו בחודש, פלוס דירה שכורה פלוס רכב שכור. המנכ"ל גיל ברעם הבהיר כי לא יוכל לעמוד בדרישות אלה ושני הצדדים נפרדו. יש לציין כי טדאס ממשיך להתאמן בקבוצה.

גם בצוות המקצועי לא היו תמימי דעים והגיעו להבנה כי למרות ממדי גופו המרשימים, הוא ממעט לכבוש שערים ועל כך העידה הסטטיסטיקה שלו בשנים האחרונות.

אדי משיניה (צילום עצמי)
אדי משיניה (צילום עצמי)

מי שאמור לתפוס את המשבצת של טדאס הוא חלוץ מזימבבואה, אדוארד (אדי) משיניה בן 32, המשחק ב- 10 השנים האחרונות בקפריסין. מדובר בחלוץ בריא גוף המתנשא לגובה 1.89 מ', ששיחק בעונה שעברה בקבוצת אולימפיאקוס ניקוסיה, מהליגה השנייה בקפריסין, כבש 20 שערים והוכתר למלך שערי הליגה השנייה. עלותו: כ- 3500 יורו בחודש פלוס דירה שכורה.

בשלהי סיום העונה, במשחק עלייה גורלי, היה השחקן מעורב בתקרית אלימה במהלך המשחק, הנחית אגרוף בפניו של שחקן מהקבוצה היריבה והורחק לשישה משחקים בפועל. בנצרת עילית יבדקו האם ההרחקה בקפריסין תקפה גם בליגה הישראלית.

הצוות המקצועי קיבל עליו המלצות חמות. הסטטיסטיקה שלו מראה כי ב- 10 השנים שהוא משחק בקפריסין, הוא כבש 103 שערים. עונת שהיא שלו הייתה עונת 2014/15 בה כבש 22 שערים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות