fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשימה: להחזיר את הילד הראשון הביתה

כהן ורונן פלוט (צילום עצמי)
כהן ורונן פלוט (צילום עצמי)

רוני כהן הוא ככל הנראה הילד הראשון שנולד בנצרת עילית. תאריך הלידה שלו הוא 1/4/1957 וסביב "הכתרתו" בתואר הילד הראשון של העיר עמד סיפור פיקנטי, לאחר שילד נוסף עם אותו שם משפחה, חני כהן, התמודד על התואר.

רוני וחני הם מותיקי העיר נצרת עילית. רוני הוא בנם של אבי ומלכה כהן, וחני הוא בנם של מוסא ולבנה כהן. שתי המשפחות ידועות בשורשים החזקים שלהם בעיר ובהיותן חלק בלתי נפרד מן ההוויה וההיסטוריה של העיר.

כהן ופלוט (צילום עצמי)
כהן ופלוט (צילום עצמי)

רוני הפך לאיש עסקים מצליח, אבל עם השנים עזב יחד עם משפחתו בגליל העליון ולפני מספר שנים חזר לעמק, אבל העדיף להתגורר בעפולה. חני כהן מתגורר באחוזת ברק עם אשתו נורית, שעל שמה נקרא בית הקולנוע המיתולוגי הראשון בעיר, "קולנוע נורית".

השבוע נפגש רוני כהן עם ראש העיר החדש רונן פלוט. "המשימה שלי היא להחזיר אותך לעיר", אמר לו פלוט "ולא רק אותך אלא את כל 'הרונים'", שעזבו את העיר.   כל החברים הצעירים הטובים והמוצלחים שהלכו למקומות אחרים, אבל הלב שלהם נשאר בעיר והם אוהבים אותה בנשמתם".

פלוט אמר כי אחת המשימות העיקריות, שהוא הציב לעצמו, היא חיזוק גאוות היחידה בקרב תושב נצרת עילית והחזרת האמון שלהם בעיר ובעירייה. "מדובר בתהליך שייקח זמן, אבל אני מאמין בו באמונה שלמה, ברגע שהילדים העוזבים שלנו יראו את העיר משגשגת ומצליחה, הם יחזרו אליה לא יהיה להם מה לעשות במקום אחר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות