fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב מכבי אחי נצרת ירד ב- 1.2 מיליון שקל לעומת העונה שעברה

האיש החזק במועדון, אחמד חילו: "יש ספונסרים ותורמים שהעדיפו לא להמשיך אתנו ולכן גם התקציב ירד"
קבלת פנים לזר החדש קסיו פרננדז (צילום אחי נצרת)
קבלת פנים לזר החדש קסיו פרננדז (צילום אחי נצרת)

אם נדמה היה שההכנות של מכבי אחי נצרת לעונה הקרובה מתנהלות בעצלתיים ושחקני הרכש לא מגיעים כמו בעונה שעברה, הרי שהדבר נעוץ בצמצום דראסטי בתקציב הקבוצה. בעונת 2017/18 בה היו לקבוצה שאיפות להעפיל לליגת העל, עמד תקציב הקבוצה על כ- 5.8 מיליון שקל, בעונה הקרובה צומק התקציב לכ- 4.6 מיליון שקל בלבד. האיש החזק במועדון, אחמד חילו מסביר: "יש ספונסרים ותורמים שהעדיפו לא להמשיך אתנו ולכן גם התקציב ירד, אין לנו בעיה עם זה, אנו מודים להם על מה שתרמו לנו ומאמינים כי יתרמו לנו גם בעתיד".

קבלת פנים לזר החדש קסיו פרננדז (צילום אחי נצרת)
קבלת פנים לזר החדש קסיו פרננדז (צילום אחי נצרת)

הבלם הברזילאי קסיו פרננדז בן ה -30 חתם באחי נצרת ויהיה תוספת כוח משמעותית להגנת הקבוצה אותה מדריך נג'ואן גרייב, שזוכה להערכה רבה בנצרת.

פרננדז היה הבלם המוביל של הפועל קריית שמונה  בליגת העל במשך 4 שנים רצופות, מעונת 2012/13 ועד 2016/17  ונחשב לאחד הבלמים הטובים בליגת העל. בתקופתו בקריית שמונה היה שותף לזכייה בגביע המדינה וזכה בתואר אלוף האלופים, בנוסף להיותו קפטן שני בקבוצה.

באחי נצרת מאמינים כי פרננדס הוותיק, יהיה המנטור של הצעירים הרבים המשתלבים בקבוצה. בהקשר לצעירים אמר אחמד חילו: "יש לנו צעירים טובים שיכולים לשחק בכל קבוצה בליגה הלאומית. הם מקבלים דקות משחק ומשחקים לא בגלל שהם צעירים ובני המקום אלא בגלל שהם פשוט טובים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות