fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמונה אחת שווה

מנשה יצחק, מנצרת עילית מנהל קבוצת צלמים חובבים בפייסבוק עם למעלה מ- 600 חברים. "פתחתי את הקבוצה בעקבות התגובות המפרגנות שקיבלתי על תמונות שהעליתי", הוא מסביר
מנשה יצחק (צילום עצמי)
מנשה יצחק (צילום עצמי)

מנשה יצחק, בן 67, הוא פנסיונר של בנק דיסקונט. רוב חייו הוא עסק בתחום הכספים והתפרנס מעבודתו בבנק. הצילום היה תחביב שליווה אותו מצעירותו, אבל רק בשנים האחרונות עם התקדמות המצלמה במכשיר החכם הוא הפך למרכזי ונגיש בחייו. "פעם לצלם תמונה היה סיפור מורכב, צריך היה ללכת לפתח, לקנות פילם ולחשוב טוב טוב לפני שמצלמים כי כל תמונה עלתה כסף. היום זה הרבה יותר פשוט, נוח ובעיקר זמין לכולם כי אין מי שלא מחזיק ביד מכשיר טלפון חכם עם מצלמה באיכות גבוהה".

מנשה יצחק (צילום עצמי)
מנשה יצחק (צילום עצמי)

מנשה החל לצלם תמונות נוף של העיר, אתרים ומקומות שונים. הוא העלה את התמונות לדף הפייסבוק הפרטי שלו וזכה לתגובות מפרגנות.

בעקבות התגובות החליט לקחת צעד אחד קדימה ולפתוח קבוצה בפייסבוק תחת השם "מצלמים בכיף". "אני לא היחיד שאוהב ונהנה לצלם, יש עוד הרבה כמוני. מיד לאחר שפתחתי את הקבוצה הצטרפו עוד ועוד אנשים שאוהבים צילום, מנצרת עילית וגם מחוצה לה. כל אחד מאתנו מעלה תמונות שצילם בכיף", הוא אומר.

מנשה אומר שאין מטרה גדולה מלבד ההנאה והכיף שבדבר. "אני כבר בגיל פנסיה וכך גם חלק גדול מהחברים בקבוצה, יש לנו זמן פנוי ואנחנו אוהבים לצלם. הכיף הגדול הוא לנסות ולהביט על דברים שנמצאים מתחת לאף ולהציג אותם מזווית  ונקודת מבט קצת שונה, אולי בהמשך נציג את התמונות בתערוכה של ממש, בינתיים הדיגיטל עושה את העבודה", הוא מסכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות