fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי אורט רוגוזין זכו במקום הרביעי בעולם בתחרות בפיזיקה

תלמידי כיתה ט', אשר זכו במקום הראשון בתחרות "המכונה המופלאה" בפיזיקה שנערכה בישראל, העפילו לתחרות העולמית שם קטפו את המקום הרביעי ותואר "חביב הקהל" מבין מאות בתי ספר
תלמידי רוגוזין אצל ראש העיר (צילום עצמי)
תלמידי רוגוזין אצל ראש העיר (צילום עצמי)

כחלק ממסלול 'קדם עתידים', השתתפו 12 תלמידים מבית הספר אורט רוגוזין במגדל העמק, בתחרות הפיזיקה הבינלאומית Rube Goldberg machine (המכונה של רוב גולדברג) או בשמה הישראלי "המכונה המופלאה" במסגרתה בונים התלמידים מכונה שעליה לבצע משימה במינימום 20 מהלכים בתגובת שרשרת של גלגולי אנרגיה כאשר בסוף שרשרת הפעולות על המכונה לפתוח מטרייה. לאחר שכבשו את המקום הראשון בתחרות בה השתתפו בתי ספר מכל הארץ, העפילה הנבחרת לתחרות העולמית שם התחרו מול מאות בתי ספר מסביב לעולם והצליחו לסיים במקום הרביעי בעולם במקביל לתואר "חביבי הקהל".

תלמידי רוגוזין עמלו על בניית המכונה במפגשים רבים שהתקיימו לאחר שעות הלימודים יחד עם המדריך אלירן יהב. השבוע, התבשרו באורט רוגוזין כי המכונה שבנו בעמל רב קטפה הישג מרשים נוסף לצד המקום הראשון באליפות ישראל.

תלמידי רוגוזין אצל ראש העיר (צילום עצמי)
תלמידי רוגוזין אצל ראש העיר (צילום עצמי)

מנהל בית הספר, דודי גריסרו, ציין כי הנחישות של התלמידים והמורה המלווה אלירן יהב היא שהביאה להישג המדהים כבר בשנה הראשונה בה אנו משתתפים בתחרות.

ראש העיר אלי ברדה שנפגש עם הצוות המנצח מיד לאחר זכייתם בתחרות בישראל, בירך אותם השבוע לרגל ההישג הנוסף ואמר: "זהו הישג נפלא שמבטא יכולת אישית גבוהה לצד עבודת צוות של התלמידים. יישר כוח למנהל ולצוות בית הספר אורט רוגוזין, למדריך אלירן יהב ולתלמידים המצטיינים על ההישג".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות