fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'תותחני העמק' מסכמים שנה ראשונה

קבוצת הקט-רגל של מגדל העמק סיכמה שנת פעילות ראשונה בליגה הארצית א.י.פ.ל אותה סיימה בפלייאוף העליון ובשלב חצי גמר הגביע.
תותחני העמק (צילום עצמי)
תותחני העמק (צילום עצמי)

טקס סיום שנת הפעילות הראשונה של נבחרת הקט-רגל של מגדל העמק 'תותחני העמק' התקיים במרכז לפיתוח הון אנושי צעירים במגדל העמק בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה.

את קבוצת הקט-רגל שמבוססת על בני העדה האתיופית ברובה, מנהל עומרי מולה הצעיר ומאמן שחקן העבר אבי אשטה, שהוביל את שחקניו כבר בעונתם הראשונה בליגה הארצית לפלייאוף העליון אחרי שסיימו במקום השמיני בליגה והודחה בשלב חצי הגמר במסגרת הגביע.

תותחני העמק (צילום עצמי)
תותחני העמק (צילום עצמי)

במהלך הטקס חולקו גביעים למצטיינים ובראשם לקפטן הקבוצה והשחקן המצטיין בני מקונן, מלך השערים אדם דרורי, תגלית העונה נתן לקו והשחקן ההוגן ציון פרדה. כמו כן זכו שאר שחקני הסגל לגביע הוקרה וביניהם דוד מוצ'ה, ג'קי ביטאו, רוני צוקול, אליהו אברהם, איתי לקו, אבי טגניה, ברק בוחבוט, לידור דסה, דוד לוי ואליהו מקונן.

יש לציין כי לצד ההישגים על המגרש ביקשו ראשי הקבוצה להשפיע גם מחוץ למגרש כאשר השתתפו בפעילויות אחה"צ עם בני נוער ממועדון 'אחים', הקדישו ניצחונות ללוחם מג"ב שנפל סולומון גברייה והעלו לסדר היום את נושא החטוף אברה מנגיסטו אשר מוחזק בידי החמאס בעזה.

בסיום הודה מולה לרשות המקומית ולעומד בראשה, מרכז לפיתוח הון אנושי צעירים, המתנ"ס העירוני ומנהלת התכנית למאבק באלימות סמים ואלכוהול על תמיכה לאורך כל העונה ואיחל לשחקניו הצלחה לקראת העונה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות