fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"תושבי העיר יותר חשובים כרגע מכל מערכת בחירות"

בשעה שהפוליטיקה המקומית במגדל העמק כמרקחה לקראת הבחירות בסוף חודש אוקטובר, ראש העיר ב- 20 השנים האחרונות, אלי ברדה, בכלל לא עוסק בנושא. ברדה ממשיך לעשות למען העיר ולמען התושבים, עסוק בעשייה ועובד מהבוקר עד הערב למען מגדל העמק
ראש העיר אלי ברדה (צילום: רון עזר)
ראש העיר אלי ברדה (צילום: רון עזר)

בשעה שהפוליטיקה המקומית במגדל העמק כמרקחה לקראת הבחירות בסוף חודש אוקטובר, ראש העיר ב- 20 השנים האחרונות, אלי ברדה, בכלל לא עוסק בנושא. ברדה ממשיך לעשות למען העיר ולמען התושבים, עסוק בעשייה ועובד מהבוקר עד הערב למען מגדל העמק. "הוא מקדיש את עצמו ומירב זמנו למפעל חייו ומעדיף לעשות למען התושבים מאשר לעסוק בפוליטיקה", אומרים בסביבתו.

אלי ברדה (צילום: רון עזר)
אלי ברדה (צילום: רון עזר)

אלי ברדה, בן 61, הוא ראש העיר הכי וותיק באזור. ברדה הגיע ללשכת ראש העיר לאחר ששירת בצה"ל במשך 22 שנים. שימש קצין ההדרכה של חטיבת גולני וקצין הדרכה בפיקוד הצפון. ב-1998 השתחרר משירות הקבע בדרגת סגן-אלוף.

כשמקורביו שואלים אותו למה הוא לא עוסק בבחירות כמו יתר המתמודדים, הוא עונה להם בנחת שכל דבר בעתו. "תושבי העיר יותר חשובים כרגע מכל מערכת בחירות, כשיגיע הזמן אתפנה לבחירות", הוא משיב להם. יחד עם זאת ברדה ייצא לבחירות עם גוש מפלגות תומך כמו בבחירות הקודמות שיצהירו על תמיכתם בברדה ולמרות שהוא יכול להיות רגוע ולישון בשקט הוא יעבוד ברצינות עד הניצחון.

נכון להיום רק חבר המועצה יקי בן חיים הצהיר על התמודדות לראשות העיר, כשלא ברור אם חבר המועצה הוותיק, עמוס גלם, שהתמודד בעבר 3 פעמים מול ברדה, יתמודד שוב. "אם הרב גרוסמן וסרגיי אוקלנדר יתמכו באלי, אז הוא יכול להיות רגוע ולישון בשקט", מעריך גורם פוליטי בכיר במגדל העמק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות