fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תורמים ומצילים את בארי

בארי ממן זקוק להשתלת יד ביונית לאחר שידו נגדעה ולאחר שהביטוח הלאומי הוריד את קצבת הנכות שלו ל-50 אחוזים בלבד. כעת המשפחה, יחד עם עמותת "קו לחיים" מגייסת את הכסף הדרוש לשיקומו
בארי ממן (צילום עצמי)
בארי ממן (צילום עצמי)

ידו של בארי ממן, ילד בן 5 נקטעה בנובמבר 2015 כשהיה בן שלוש וחצי בלבד. אז, הוא יצא ביחד עם אחיו, אחיותיו, שכנו וחבריו, לאסוף ביצים מלול תרנגולים במושב כרם בן זמרה. זרועו השמאלית של בארי נלכדה במכונה להאכלת העופות ולרופאים לא נותר אלא לקטוע את ידו שהייתה מרוסקת.

בארי ממן (צילום עצמי)
בארי ממן (צילום עצמי)

מאז מנסה המשפחה לשקם את בארי למרות שהביטוח הלאומי הוריד את קצבת הנכות שלו מ-100 אחוז ל-50 אחוז בלבד ולאחר שהעלה אותו שוב ל-100 אחוזים שוב החליטו בביטוח הלאומי להעניק לבארי 50 אחוזי נכות בלבד.

"אחד הנימוקים שהם נתנו לי בשנה שעברה להחלטה היה שבארי איבד יד אחת ולא שתיים. נתנו לי להרגיש אי נעימות שאולי הגזמתי בדרישה שלילד שלי מגיעים 100% נכות",  מספרת אימו סימה ממן.

"היינו המומים ביום שקיבלנו את התשובה מביטוח לאומי, קרסתי והרמתי ידיים, הרגשתי שאני לא יכולה להילחם בגוף הזה. חשבתי שאף אחד לא יקשיב לי. אבל קיבלתי החלטה שלא לוותר כי אין ברירה: בארי חייב לקבל את הזכויות שלו כדי שהוא יוכל להשתקם ולגדול".

בסוף החודש יתקיים דיון נוסף במצבו של בארי על ידי ועדת הערעורים של הביטוח הלאומי שם ידונו שוב בהעלאת אחוזי הנכות של בארי אך במקביל החלה משפחתו בגיוס כספים למען שיקומו הארוך של בארי ולמען השתלת יד ביונית לבארי בבית חולים בלונדון, טיפול שעולה סכומים רבים של כסף.

יחד עם עמותת קו לחיים החלה המשפחה בגיוס התרומות הן בשביל הטיפול בלונדון והן למען תהליך שיקומו הארוך של בארי הכולל פיזיותרפיה מיוחדת, שחייה, טיפול רגשי, טיפול התפתחותי ועוד על מנת שבארי בן החמש יוכל לגדול כמו כל ילד אחר בן גילו.
לתרומות למען בארי: משלוח המחאה לפקודת 'קו לחיים עבור בארי ממן'  לרחוב גונן 15 פ"ת.

או בהעברה בנקאית לבנק הפועלים סניף 532 חשבון 535782 ע"ש קו לחיים עבור בארי ממןלקבלת אישור תרומה יש להעביר את אישור ההעברה ולציין שם וכתובת למשלוח לפקס 03-9215566 או בתרומה טלפונית במספר 03-9250505

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות