fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוך חודש: שתי פציעות נוסעים שנפלו בזמן נסיעה באוטובוס

סכנה באוטובוסים הנוסעים בכבישי העמק. התביעות יתבררו בבית המשפט
עו"ד משה גרמה( צילום עצמי)

את שתי פגיעות הגוף האלה ניתן היה כנראה למנוע עם קצת יותר עירנות מצד נהגי האוטובוסים הציבוריים. בשני המקרים המשטרה נתנה לנפגעות אישור על תאונת דרכים והן יפוצו על ידי חברות הביטוח. שני המקרים מטופלים על ידי משרד עו"ד משה גרמה מעפולה.

תושבת בית שאן בת 68 נפצעה בראשה ונגרמו לה חבלות ראש קשות לאחר שנפלה בתוך אוטובוס ציבורי במהלך נסיעה בין עירונית. הנוסעת עלתה לאוטובוס ולא הספיקה לשבת בזמן כשהנהג כבר התחיל בנסיעה, כתוצאה מכך איבדה הנוסעת שיווי משקל ונפלה בתוך האוטובוס.

הנפגעת הגישה תביעת ביטוח באמצעות עו"ד משה גרמה וטענה כי עלתה לאוטובוס של חברת סופרבוס בקו 412 מעפולה לבית שאן, כאשר ביקשה לשבת במושב נפלה מכיוון שהאוטובוס החל בנסיעה עוד בטרם הספיקה לשבת. ראשה של הנוסעת נחבט במדרגות האוטובוס ונתפס בין המדרגה התחתונה לדלת האוטובוס, היא נפגעה כאמור בראשה ובגבה.

במקרה השני תושבת נוף הגליל נפלה כתוצאה מעצירה פתאומית של האוטובוס הציבורי בו נסעה, ראשה נחבט במושב ונגרמו לה חבלות קשות בראש ובצוואר. על פי התביעה שהוגשה האוטובוס עצר בפתאומיות וכתוצאה מכך הנוסעת "נזרקה" לעבר אחד המושבים באוטובוס ונגרמו לה חבלות ראש וצוואר.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות