fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תובע מאה אלף שקלים מקסטרו נצרת בגין פגיעה בכבוד ובפרטיות

הוא הגיע לביג פאשן בנצרת, נכנס לחנות קסטרו וכאשר יצא מפתח החנות צפצף הזמזם. לטענתו, ניגשו אליו עובדי החנות וערכו עליו חיפוש בפומבי. לאחר מכן, הלך לשירותים ואז לטענתו פרצו לתא חמישה אנשים, החלו לערוך על גופו חיפוש ובמהלכו הופשט לחלוטין
חזית החנות המדוברת (צילום עצמי)
חזית החנות המדוברת (צילום עצמי)

נער בן 17 הגיש תביעה כנגד חברות קסטרו וקסטרו לעד, בגין חיפוש נערך על גופו על ידי שוטרים ופקחים בתוך השירותים שבקניון לאחר שזמזם המוצב בכניסה לחנות צפצף ללא סיבה.

לטענת הקטין, המיוצג על ידי עורך דין אחמד מחאג'נה, במהלך חג הקורבן הוא הגיע יחד עם שני בני משפחתו למרכז המסחרי ביג פאשן בנצרת, שהיה הומה אדם, נכנס לחנות קסטרו וכאשר יצא מפתח החנות צפצף הזמזם. לטענתו, בעקבות זאת ניגשו אליו עובדי החנות וערכו עליו חיפוש בפומבי. לאחר שהחיפוש העלה חרס, הלך הקטין לשירותים שבמתחם ואז לטענתו פרצו לתוך התא חמישה אנשים, מהם שני שוטרים, החלו לערוך על גופו חיפוש ובמהלכו הופשט לחלוטין בפני כל מי שנכח במקום, גם חיפוש זה העלה חרס ולא נמצא פריט כלשהו על גופו.

לטענת הקטין החיפוש בשירותים קיבל מימדים גדולים מפחידים וטרואומתיים וגרמו להתקהלות של עשרות סקרנים, הקטין קפא מחמת בושה הלם וחרדה. הקטין טוען כי השוטרים הוזעקו על ידי עובדי החנות של קסטרו ועל כן החנות אחראית לאירועים.

לטענת הקטין האירוע שעלול להשפיע על מצבו הרפואי והנפשי היה קשה ביותר עבורו, על כן הוגשה גם תלונה במשטרת ישראל כנגד המעורבים.

בתביעה מבקש הקטין לחייב את קסטרו וקסטרו לעד בגין פגיעה בפרטיות, לשון הרע ופגיעה בחרות ובכבוד בסך 100,000 שקלים.

חזית החנות המדוברת (צילום עצמי)
חזית החנות המדוברת (צילום עצמי)

קסטרו לעד טענה בכתב ההגנה, כי כנהוג במקרים בהם הגלאי מצפף, נתבקש התובע לחזור לחנות על מנת לברר מדוע המכשיר צפצף., התובע נשאל על ידי עובדת החנות באם יש ברשותו פריט כלשהו שייתכן וגרם למכשיר לצפצף, התובע השיב בשלילה ולאחר מכן יצא מהחנות. לאחר שהתובע עזב את החנות, ניגשה העובדת למאבטח הקניון המוצב בסמוך לחנות, עדכנה אותו כנהוג במקרים כאלה וחזרה לחנות ובכך הסתיים האירוע מבחינת החנות, דהיינו ברור קצר לפשר הצפצוף ודיווח לאבטחת הקניון.

"איננו מכירים את פרטי האירוע הנטענים על ידי התובע בשלב שלאחר עזיבתו את החנות והמתייחסות כולן לשוטרים", טוענים בקסטרו. עו"ד משה גרמה, המייצג את קסטרו לעד: "לא ערכנו חיפוש על הקטין והטענות בתביעה מופנות בעיקר כנגד השוטרים ולא אלינו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות