fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של פריחה תיירותית

פרויקט מיוחד: אלון וינטר, מנכ''ל רשת מלונות חוויה מסכם שנה
אלון וינטר (צילום יניר סלע)
אלון וינטר (צילום יניר סלע)

שנת 2016 הייתה באופן כללי שנה לא הכי טובה לכלכלה הישראלית ולאזרח הקטן. כל הזמן יש תהפוכות כאלה ואחרות – בין אם בנושא האוצר, הדיור, הרפואה.
מבחינת המשק יש תחושה שאנחנו בתסבוכת, הרבה דברים לא מובנים לאזרח הקטן בהתנהלות הממשלה בתחומים מסוימים כגון: חקלאות (שהוא נושא כאוב בעמק ובצפון), יוקר המחיה – לא רואים שינוי למרות הבטחות הממשלה. אבל…. שנת 2016 הייתה שנה טובה לאזור שלנו – אזור העמקים והצפון.

אלון וינטר (צילום יניר סלע)
אלון וינטר (צילום יניר סלע)

רכבת העמק התחילה לעבוד ואני בטוח שזה ירים את הנדל"ן באזור, יגביר את התעסוקה, יעודד את התיירות של האזור וינגיש את הפריפריה למרכז.
לכל אזור הצפון הייתה פריחה ב-2016 – היה פיתוח כבישים, התיירות הנכנסת גדלה בכ-7%-8% לעומת שנת 2015. יותר משפחות מגיעות לאזור לטייל. במקום לנסוע דרומה לאילת וים המלח הישראלים גילו את נפלאות העמק והצפון.
אפשר וצריך לברך את שר התיירות יריב לוין שבאמת לקח לתשומת ליבו ומתייחס מאד לתיירות באזור העמקים ולא רק לתל אביב, ירושלים אילת וים המלח. אחרי ביקור שלו אצלנו נוכחנו להבין שהוא מתכוון להשקיע בתיירות בעמק בכלל ובנצרת בפרט.
אני צופה שבשנת 2017 הממשלה והמנהיגים שלנו יתנו יותר תשומת לב לאזרח הקטן על כל רבדיו – שסוף סוף תהיה תכנית אמתית שתאפשר לזוגות צעירים, ובכלל לאזרחי המדינה לרכוש דירות במחירים ובתנאים סבירים, שמחירי מוצרי הצריכה הבסיסיים לא יעלו ואפילו ירדו, שיהיה פיקוח רציני יותר בכל נושא השירותים לאזרח, שסוף סוף קברניטי המדינה יתנו תשומת לב ופינה חמה לניצולי השואה ויטיבו איתם בכל מה שניתן שלפחות בשנותיהם האחרונות תהיה להם קצת נחת מהחיים במדינת ישראל.
גם לגמלאים ונתמכי הסעד – הממשלה צריכה לתת יותר ולא להשאיר אותם רק בידי עמותות פרטיות – זו לא התנהלות נכונה של מדינה. אני לא חושב שכשילד או גמלאים רעבים צריכים לקבל ארוחה חמה מאיזה בית תמחוי ולא באופן מסודר מהמדינה.
בכלל, אני מקווה שתושבי מדינת ישראל על שלל גווניהם , דעותיהם, שונותם וייחודם – ישכילו להיות יותר ביחד ולנהוג בסבלנות וסובלנות ולחשוב על טובת המדינה וכלל אזרחיה.
אני מקווה גם שהנשיא החדש של ארה"ב דונלד טראמפ יביא רוח חדשה לעולם וישפר את מערכת היחסים עם מדינת ישראל ויעמוד בהתחייבויותיו לידידות אמיצה בין שתי המדינות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות