fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של יח"צ

פרויקטנ מיוחד: איש יחסי הציבור אהרון כפיר מקיבוץ הסוללים מסכם שנה
אהרון כפיר (צילום עצמי)
אהרון כפיר (צילום עצמי)

לאחר כ-20 שנה העתקתי השנה את מיקומו של משרד יחסי ציבור "לוטם תקשורת" מהכרך הגדול לקיבוץ הסוללים, מקום מגוריי הממוקם בלב יער אלונים קסום, שטובע בי את חותמו כל בוקר.

אהרון כפיר (צילום עצמי)
אהרון כפיר (צילום עצמי)

עיקר פעילותי בתחום יחסי ציבור הוא בדגש על התעשייה היצרנית המגוונת, חקלאות לאו-טק והיי-טק, ותיירות מחד אך גם בתחום הנדל"ן ותרבות הפנאי. אני מרגיש מעורב ואף שותף בעשייה זו בהעלאת המודעות לפעילות הענפה, המגוונת והמרתקת, המתבצעת בה. גולת הכותרת- תרתי משמע- של פעילותי השנה הייתה חשיפה בתקשורת של חברת "רב סל טכנולוגיות " ייצרן שקיות אל בד, הממוקמת באזור התעשייה אלון תבור, החל מחשיפה , ליווי מקרוב בתהליך אישור חוק השקיות והחל מ- 1 לינואר 2017 יישומו בפועל. פרוייקט נוסף – חשיפה מרשימה בקנה מידה ארצי למפעל לייצור קפה קפסולות קפה "אספרסו מור" מבית שאן.
אני תופס את תפקידי כמי שלא רק חושף לקוחות לציבור הרחב באמצעות תקשורת ההמונים אלא מייצר פעילויות שלהם ומעודד את תרומתם לקהילה כמנוע וכמנוף שיווקי וחיזוק תדמיתם שלבד מהיותם גוף עסקי הם גם בעלי רגישות ומעורבות חברתית.
יש בעבודה שלי קטעים מאוד מרגשים. לדוגמה: היה מקרה של משפחת עיוורים מהקריות שביתם נשרף לחלוטין. המשפחה, שאיבדה אחת מבנותיה, נותרה חסרת כול. מייד כששמעתי את הסיפור בחדשות התקשרתי ליו"ר איגוד תעשיית הרהיטים, שהיה לקוח שלי, והצעתי שיתגייסו לטובת המשפחה. כך אכן היה. פנינו גם ל'עמיגור', שהבטיחו להם בית, והאיגוד תרם למשפחה את כל הריהוט לבית החדש. קשה לתאר את ההרגשה באירוע כזה. הלקוחות שלי הרוויחו תרומה יפה לקהילה, וגם יכולנו לעזור. הרגע שבו אתה נוכח לדעת כי התפקיד שלך הופך לשליחות אנושית הוא מרגש מאין כמוהו.
אני מאחל לכולנו שנה אזרחית חדשה טובה ושקטה מקודמתה, ושכל אחד יזכה להפיק ולמצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בו בכל תחומי החיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות