fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של זינוקים ופריצות

פרויקט מיוחד: עורך הדין דב הירש מעפולה מסכם שנה
שנה של זינוקים ופריצות
עו"ד דב הירש (צילום יגאל לוי)

זו הייתה שנה של זינוקים ופריצות דרך עבורי. זינוק בהיבטים משפטיים במובן של טקטיקות מקצועיות, הוספת תחומי פעילות והישגים משמעותיים, וגם התרחבות צוות המשרד שאפשר הקמת נבחרת חלומות שהיא סיירת משובחת, אמיצה ומיומנת, שתיתן את הנשמה לכל לקוח.
עו"ד משה שלמה השתלב במקום מרכזי בנבחרת. סא"ל במיל', מג"ד בגבעתי, קב"ט מועצה ומחוז הצפון של משרד החינוך בעבר, מביא עמו אחריות גבוהה, בטחון, יציבות ונאמנות. הוא מהאנשים שלא חוששים לסמן מטרה, להסתער על כל אתגר, לפרוץ קדימה ולהוות תקדים ודוגמא לכל היתר.
שחקנית נוספת היא עו"ד דורינה הירש, אשתי וחברתי, המביאה אתה דם צעיר, הסתכלות ערנית וחדה, וחיבור לחדשנות ולקצב המהיר של עולם המשפט. היא חסרת פשרות מחד, ובעלת לב רחב ויחסי אנוש מעולים מאידך.
אחרונה חביבה מנצחת על הכל, אהובה בן דוד מנהלת המשרד חסרת המנוח שלנו שמנווטת את כולנו. כמי שניהלה במשך שנים את תחום הרכש בתנובה, אהובה מביאה איתה ניסיון עצום של שירות לקוחות ומימד של עומק למשרד, שבמרכזו ראיית הלקוח כמכלול והענקת תשומת הלב המלאה.
הפריצה הגדולה ביותר שעשינו השנה היא בתחום הנדל"ן במזרח אירופה ובעיקר בצ'כיה. היקף עסקאות הנדל"ן שביצענו הכפיל עצמו ביחס לשנה הקודמת, ולקוחותינו נהנים ממבחר של השקעות בחו"ל כולל ייעוץ וליווי אישי שלי למדינת היעד.
גם בתחום הקניין הרוחני וזכויות היוצרים פרחנו השנה ואנו מסתמנים כמשרד הבולט בתחום זה בכל האזור. ייצגנו צלמים ועיתונאים מכל אזור הצפון בתביעות של הפרת זכויות והבאנו להישגים ופיצויים כספיים נכבדים.

שנה של זינוקים ופריצות
עו"ד דב הירש (צילום יגאל לוי)

השנה המשכנו להעמיק גם בתחום הפלילי. טיפלנו בקשת נרחבת של תיקים, החל מעבירות סמים, עבירות בניה, ועד תיקי פשיעה חמורים. הבאנו לכמות זיכויים שהצליחה להפתיע גם אותנו.
בחיים האישיים זכיתי בשתי אוצרות מלאות חיים ומרץ. רוני שלי בת ה 5, שמפיצה שמחה בכל הבית ואחותה שירי בת השנה שלא שמעה על המושג לנוח. אין בעיני הנאה גדולה יותר מאשר לראות את שתיהן גדלות ומתפתחות, והיעד האישי שלי לשנה הבאה הוא לעשותן מאושרות ולהקדיש הרבה זמן לכל אחת מהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות