fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומית נכנסה לבידוד ביתי בזכות ראש העיר שלה

שלומית קלמנוביץ' מנוף הגליל, עברה לאחרונה ניתוח השתלת כליה בטג'יקיסטן ומצבה הרפואי לא אפשר לה בידוד במלונית. רונן פלוט נכנס לסיפור שהסתיים בהפי אנד
רוצה לחיות. קלמנוביץ (צילום עצמי)

תושבת נוף הגליל, שלומית קלמנוביץ', עברה לאחרונה ניתוח השתלת כליה בטג'יקיסטן, התקשר בסוף השבוע באמצע הלילה לראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט והעירה אותו משנתו.

"עברתי כאן ניתוח השתלת כליה לפני חודשיים וחצי ונתקעתי בגלל הקורונה", סיפרה בקול מיואש שלומית לפלוט,"כבר הצלחתי להשיג טיסה חזרה הביתה, אבל אני לא יכולה לחזור ולהיות בבידוד במלונית, זה מסוכן מדי במצבי, אני חייבת בידוד ביתי, אבל לא מאשרים לי".

"לקח לי כמה דקות לעכל את כל מה ששלומית אמרה. את הסיפור שלה אני מכיר שמחתי לשמוע שהניתוח עבר בהצלחה, אבל עד טג'יקסטן? איך אני יכול לעזור כשהיא שם ואני כאן?  חשב לעצמו פלוט, אבל כמו אבא דואג ירה תשובה: "אל תדאגי, את תהיי בבידוד ביתי".  פלוט: "הבטחתי לה בלי לחשוב יותר מדי ומאותו הרגע עזבתי את כל שאר הדברים ואחוז אמוק התחלתי להריץ טלפונים לכל מי שיכול לעזור לי לעזור לשלומית".

מלחמה במגפה - צוות "מה קורונה". רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)
בזכות מילה שלו. רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

סוף טוב, הכל טוב

בשבת בלילה, לאחר שנחתה בנתב"ג ועברה בידוק של פיקוד העורף התקשרה שלומית מהמונית ובישרה לרונן פלוט כי קיבלה את האישור המיוחד והיא בדרך לבידוד בביתה שבנוף הגליל.

ביום ראשון התקשרה שוב שלומי קלמנוביץ לרונן פלוט והפעם כדי לשכנע אותו להעלות את הסיפור שלה  בפייסבוק.

"אני בטוחה שיש עוד כמה תושבים שמסרת להם את מספר הנייד שלך וכשהם יקראו את הסיפור, לא יהססו להתקשר אליך במקרה הצורך", אמרה.

רונן פלוט לא הסתיר את התרגשותו מהדברים. "הכי חשוב זה שאת תחלימי ותהי בריאה. מספיק סבל עברת", אמר לה כמו אב שדואג לבתו.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

שלומית עם אביה שבח בטג'יקיסן (צילום עצמי)
שלומית עם אביה שבח בטג'יקיסן (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות