fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלום לוי שכנע את צחי אליחן לא לפרוש מכדורגל

בגיל 18 הוא סומן כאחת ההבטחות הגדולות של בית"ר ירושלים, החלטות לא נכונות בתוספת פציעות לא פשוטות, החזירו את החלוץ צחי אליחן אחורה. היום, בגיל 25, ולאחר שהיה על סף פרישה, הוא מנסה לשקם את הקריירה שלו בליגה א', במדי הפועל מגדל העמק, לאחר שחזר להתגורר ברמת ישי.
צחי אליחן (צילום נמרוד גליקמן)
חוזר להרכב. צחי אליחן (צילום נמרוד גליקמן)

בגיל 18 הוא סומן כאחת ההבטחות הגדולות של בית"ר ירושלים, כולם הימרו שיגיע רחוק, אלא שהחלטות לא נכונות בתוספת פציעות לא פשוטות, החזירו את החלוץ צחי אליחן אחורה. היום, בגיל 25, ולאחר שהיה על סף פרישה, הוא מנסה לשקם את הקריירה שלו בליגה א', במדי הפועל מגדל העמק, לאחר שחזר להתגורר ברמת ישי.

אליחן נולד בשוודיה ובגיל 5 עלה עם משפחתו לישראל. הוא התחיל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית ובגיל 14 הצטרף למחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. בגיל 20 ערך אליחן את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת בהפסד 2–3 להפועל חיפה.

בבית"ר ירושלים רשם 36 הופעות ושלושה שערים. הרצון לקבל דקות משחק הוביל אותו לקבוצות אחרות, ויש הטוענים שזו הייתה הטעות שלו, במקום להמתין בסבלנות להזדמנות.

צחי אליחן (צילום נמרוד גליקמן)
צחי אליחן (צילום נמרוד גליקמן)

מבית"ר הוא נדד להכח עמידר רמת גן בליגה הלאומית, אתה ירד לליגה א'. הוא חתם בבני סכנין מליגת העל, אולם בקושי שיחק. בינואר השנה עזב את סכנין והצטרף להפועל רמת גן מהליגה הלאומית וכעת כאמור, הוא בהפועל מגדל העמק.

המאמן שלום לוי, ששכנע אותו להגיע לקבוצה מרוצה מהרכש החדש שלו: "ישבתי אתו שלוש שעות והצלחתי לשכנע אותו לא לפרו שמכדורגל בגיל 25. פגשתי בן אדם פגוע ומתוסכל, שהכדורגל כבר לא דיבר אליו בגלל האכזבה הקשה שעבר. לאט לאט החזרתי לו את התקווה, אמרתי לו שיותר נמוך אי אפשר לרדת, שמכאן הדרך חזרה למעלה תהיה סלולה".

עוד אומר שלום לוי: "המשימה שלי היא להחזיר אותו לעניינים. צחי אליחן בליגה א' הוא שחקן שובר שוויון. מעל לליגה הזו. אין לי צל של ספק שהמקום שלו בליגת העל או לפחות בלאומית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות