fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני הפועל נוף הגליל כיבדו את זכרו של אילן סויסה ז"ל

הגיעו לביקור אבלים במושב מעונה אצל אחיו של מנהל הקבוצה שרון סויסה * הוכנבוים: "אילן היה דוגמה ומופת לשחקן הוגן שהכדורגל טבוע בדמו"
שחקני הפועל נוף הגליל בפינת ההנצחה לזכרו של אילן ז"ל (צילום עצמי)
שחקני הפועל נוף הגליל בפינת ההנצחה לזכרו של אילן ז"ל (צילום עצמי)

שחקני הפועל נוף הגליל היו היום (שני) בביקור ניחומים, לאחר אימון הבוקר, בבית משפחת סויסה במושב מעונה, בעקבות מותו של מאמן הכדורגל אילן סויסה ז"ל, אחיו של מנהל הקבוצה שרון סויסה.

בחצר ביתו הוקמה פינת הנצחה מאולתרת לזכרו של אילן ז"ל, שלמרות בהלת הקורונה הגיעו כמה מאות אנשים לחלוק לו כבוד אחרון וליוו אותו למנוחת עולמים, ביום שישי. שחקני הקבוצה, בליווי המאמן ירון הוכנבוים והמנהל המקצועי רועי כהן, הניחו זרי פרחים על פינת ההנצחה בביתו.

המאמן ירון הוכנבוים: "אילן היה דוגמה ומופת לשחקן הוגן שהכדורגל טבוע בדמו, לא סתם הוא שיחק עד גיל מאוחר, כמאמן עשה חייל ואני משוכנע שאלמלא המחלה הקשה שתקפה אותו ומולה נלחם בגבורה עד רגעיו האחרונים, היה מגיע לאמן ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי".

גיא דיין וקובי מור מתייחדים (צילום עצמי)
גיא דיין וקובי מור מתייחדים (צילום עצמי)

"איבדתי את אח שלי היקר"

שרון סויסה הודה לשחקני הקבוצה שעשו את הדרך הארוכה למעונה כדי לכבדו. "איבדתי את אח שלי היקר, שהיה מודל לחיקוי עבורי, זה שכל חיי הערצתי, בכלל לא מעכל שאני צריך לדבר עליו בלשון עבר. הוא היה עבורי הכל, התייעצתי אתו על הכל ותמיד היה לי חשוב שיהיה גאה בי".

מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, גילה כי לפני שנתיים כמעט החתים את אילן סויסה למאמן הקבוצה. "עירוני טבריה כבר נתנה לו את ברכת הדרך, אילן ביקש 24 שעות לחשוב, ולמחרת הודיע כי הוא נאמן לאנשים בטבריה ואינו מתכוון להפר חוזה. ברעם גם הזכיר שאילן בצעירותו… למד אצלו נהיגה, בתקופה בה שימש כמורה לנהיגה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות