fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני הפועל בית שאן השביתו אימון

במחאה על כך שהמשכורת הראשונה לעונה זו טרם שולמה להם. "נמאס לנו מהבטחות, כל פעם אומרים שנקבל בתאריך אחר, ככה זה לא יכול להימשך", הם זועמים
ראש עיריית בית שאן רפי בן שטרית
רפי בן שטרית (צילום: עצמי)

שחקני הפועל בית שאן השביתו אתמול (שני) את האימון, במחאה על כך שהמשכורת הראשונה לעונה זו טרם שולמה. מספר שחקנים כבר בודקים אופציות אחרות ומחפשים קבוצה. "רק משוגע יישאר בקבוצה שלא מסוגלת לשלם את המשכורת ראשונה", אומר שחקן, שאומר: "נמאס לנו מהבטחות, כל פעם אומרים שנקבל בתאריך אחר, ככה זה לא יכול להימשך".

בהנהלת הקבוצה אובדי עצות, הם מתקשים לגייס כספים. "בית שאן זה מקום קטן ולא אטרקטיבי, אף אחד לא ימהר לשים כאן כסף", הם אומרים. במצב זה העיניים מופנות לעבר הספונסר הראשי, עיריית בית שאן, שנמצאת גם היא בקשיים כלכליים ותוכל להעביר הקצבות כספיות רק בחודש ינואר 2017.

ראש עיריית בית שאן רפי בן שטרית
רפי בן שטרית (צילום: עצמי)

ראש העיר, רפאל בן שטרית, אמר בתגובה :"העירייה לא מנהלת קבוצת כדורגל. מי שמנהל את הקבוצה זאת הנהלת הקבוצה. העירייה העבירה ומעבירה באופן קבוע ושוטף את התקציב השנתי. ב-3 השנים שאני ראש עיר העברתי, 4 מיליון שקל לקבוצה, תמיכות, תרומות, הקצבות, עוד בטרם נזכיר את מיליוני השקלים עבור תחזוקת האצטדיון. בימים האחרונים אני פועל ללא לאות לגייס תרומה שתאפשר את תשלום משכורת ספטמבר, אני מאמין שאצליח בכך. אם הקבוצה מעל הכל אז תפסיקו להכניס פוליטיקה לקבוצה כי זה כבר המגרש שלי  וכבר הוכחתי יכולות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות