fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחף אלחיאני מתפנקת

16 מלאו לנועה סויסה * יאיר עטר גייס * פיני וזהבה כהן חגגו בצנעה * ומי חגג יום הולדת עם הקאובוי מעפולה? * רכילות לימים לא פשוטים
מתפנקת. שחף אלחיאני (צילום עצמי)
מתפנקת. שחף אלחיאני (צילום עצמי)

*במסעדת טנדוקה הכשרה, החלו לעשות משלוחים עד הבית עם תפריט של המבורגרים עם תוספות מטורפות. תפסנו את שחף אלחיאני היפה, מתפנקת על משלוח של  דיל משפחתי ענק ב-129  שקל בלבד. בפינה  לשיפוטכם.

*הכבאי ומנהל הפועל נוף הגליל, שרון סויסה והאישה עינב, חגגו בחצר ביתם יום הולדת 16 לבתם הבכורה נועה. מזל טוב.

*רביד טכמן ועדי האס הן המגישות החינניות של מהדורת החדשות היומית מבית עיריית נוף הגליל. יונית לוי, בעקבותיך….

*המורה לחינוך גופני מנוף הגליל, יאיר עטר, עבר שבוע מרגש ולא בגלל הקורונה, כאשר גייס לצבא את בנו בכורו אורי. ביי ביי לאזרחות.

קושמרו נוחת

*דני קושמרו מחדשות 12 הגיע במסוק לאזור הכינרת לכתבה מהאוויר, על החופים היפים, אך הריקים בכינרת שנסגרו בהוראת משרדי הפנים והבריאות.

*מנהל השיווק בתיירות עין גב, מאיר (בדה) ברקן, הגיע לקבל את הכתב (מרחק 2 מטרים כמובן) ואמר, כי התיירות וחופי הכינרת ימתינו לכל תושבי המדינה בסיום תקופת הסגר וכי התיירנים יחכו בשמחה לכולם ועד אז מבקש ברקן הישארו בבית, כך שנוכל לעבור מהר את התקופה הקשה.

*דני הקאובוי מעפולה, חגג יום הולדת 63 עם המון בשרים על האש. בין החוגגים: רק הקאובוי ואשתו… מגבלות הקורונה אתם יודעים…

*מנהל האירועים של עיריית מגדל העמק, פיני כהן, ורעייתו זהבה סגרו 38 שנות נישואים בחגיגה צנועה ופרטית. כהן הבטיח למדור חאפלה ענקית כשהמצב יאפשר. מזל טוב.

יום נישואים. פיני וזהבה כהן (צילום עצמי)
יום נישואים. פיני וזהבה כהן (צילום עצמי)

*אם אתם רואים את רינת וייסבאום, מנהלת מדור קורסים ולימודי חוץ במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, רכונה על המחשב ועיניה מתרוצצות, דעו, לא מדובר בטרנד חדש אלא במרתון אמיתי לרגל פתיחת שלל קורסים מובילים ואיכותיים במכללה, מבודק שכר לרו"ח ועד חשמל מסויג ומזכירות רפואית. תותחית אמרנו?

יהודה לוי??

*יהודה לוי, לא ההוא השחקן, אלא אושייה אהובה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הוא מרצה בכיר  של קורס חשמל מסויג שנפתח בשעה טובה. אגב, הקורס מתקיים במפעל 'ישכר', בהצלחה.

*מנהל מס הכנסה בעפולה לשעבר ואייקון עפולאי בהווה, אורי בן נון, נצפה נהנה להפתיע את חבריו כשהוא שולף זכוכית מגדלת מיוחדת עם תאורה פנימית וקורא את האותיות הקטנטנות, המדור היה עושה מזה סטארטאפ.

*נורית שחר מעפולה, זוכה להערכה ואהבת צוותי ההוראה בבית הספר 'אוהל מאיר' בעפולה. נכס.

*אופיר סולומון, ניקול גרשמן ונטלי שוורץ, נתפסו בפוזה קרבית במהלך התנדבות בעדרה לקשישים בנוף הגליל. יפה להן.

אופיר, ניקול ונטלי (צילום עצמי)
אופיר, ניקול ונטלי (צילום עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות