fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוהה בלתי חוקי משכם ניסה להסתתר מפני השוטרים, נתפס ונעצר

השוטרים הבחינו בעובד ניקיון שנראה מסתובב באופן מחשיד ומנסה להסתתר מפניהם. השוטרים ניגשו לבדוק את החשוד, שהזדהה כאדם אחר ומסר פרטים שגויים של אשתו.
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי

שוטרי סיור של משטרת נצרת עילית, שנסעו בסמוך למרכז קניות, הבחינו בעובד ניקיון שנראה מסתובב באופן מחשיד ומנסה להסתתר מפניהם. השוטרים ניגשו לבדוק את החשוד, שהזדהה כאדם אחר ומסר פרטים שגויים של אשתו.

ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)
ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)

שוטרי הסיור שבדקו את החשוד במאגרי המידע הבינו כי פרטיו ופרטי אשתו לא קיימים, הבינו שהנתונים שגויים ובמהלך המשך התחקור התברר שמדובר בשוהה בלתי חוקי בן 38 משכם, בהמשך החקירה עוכבה לחקירה צעירה כבת 27,  תושבת העיר, שעל פי החשד הלינה את השוהה הבלתי חוקי. השניים נחקרו, המלינה שוחררה בתנאים מגבילים ואילו השב״ח נכלא, הובא לבית משפט ומעצרו הוארך.

קצין אגף המבצעים רפ״ק סלבה בונצו׳ק: ״משטרת נצרת עילית והשיטור העירוני ימשיכו במאבק העיקש כנגד התשתית שמאפשרת הגעה ושהות של שוהים בלתי חוקיים בתחום מדינת ישראל. אנו נמצה את חומרת הדין  עם מלינת השוהה בלתי חוקי. מבצעים לאיתור שוהים בלתי חוקיים יימשכו בימים הקרובים ומתוכננים להיערך לאורך כל השנה״ .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות