fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגיא מלול: "לא תהיה עוד עונה כשוער שני"

בשעה שהפועל נצרת עילית מנהלת משא ומתן עם השוער הוותיק, אבי איבגי, מבהיר שוער המשנה, שגיא מלול, חד וחלק כי בעונה הבאה לא יסכים להיות שוער שני
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

בשעה שהפועל נצרת עילית מנהלת משא ומתן עם השוער הוותיק, אבי איבגי, מבהיר שוער המשנה, שגיא מלול, חד וחלק כי בעונה הבאה לא יסכים להיות שוער שני.

שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

מלול, בן 23.5 ותושב רמת ישי, הוא בוגר קבוצת הנוער של המועדון. בעונה שעברה הוחלט לתת לו את המושכות והוא פתח את העונה כשוער ראשון, אלא שהקבוצה הייתה כל כך חלשה, שהוא התקשה להביא לידי ביטוי את היכולות שלו ובחלון העברות בינואר הוצנח בקבוצה השוער, רם שטראוס ומלול נאלץ לבלוע את הגלולה המרה. כזכור, הקבוצה נשארה בליגה בשיניים ודרך צמד משחקי המבחן נגד כפר קאסם.

בקיץ שטראוס עזב להפועל עכו, שעלתה לליגת העל ומלול קיווה להיות השוער הראשון, אלא שבצוות המקצועי הנחיתו את אבי איבגי, שבחודש אוקטובר הקרוב יהיה בן 40. מלול לא אהב את המהלך, אבל הבליג והמשיך. בחודש ינואר היה על סף מעבר להפועל איכסאל מליגה א', שהעפילה לליגה הלאומית, אלא שברגע האחרון המעבר טורפד.

העונה האחרונה הסתיימה רק לפני שבועיים ושגיא מלול כבר מיהר לשחרר הצהרה לגבי העונה ולהבהיר חד וחלק מה הן התכניות שלו. "לא תהיה עוד עונה כשוער שני", אמר לידיעות הגליל. המנכ"ל גיל ברעם בתגובה: "שגיא הוא ילד שאני גידלתי ותמכתי בו לאורך כל הדרך ובהחלט יש כוונה שבשלב זה או אחר הוא יהיה השוער הראשון שלנו. מתי? זה תלוי אך ורק בצוות המקצועי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות