fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגה של אמנות בעמק

קרית טבעון השלוה והירוקה תתמלא צבע וחיים ב20-21 למרץ, אז יתקיים ברחביה האירוע הססגוני והייחודי "שישבת אמנים", במסגרתו כמאה אמנים ויוצרים מהקריה פותחים בתיהם לקהל הרחב
אחת מהיצירות הרבות (צילום: משה מעוז)
אחת מהיצירות הרבות (צילום: משה מעוז)

במהלך שישי ושבת  בתאריכים 20-21 למרץ יפתחו את ביתם לקהל הרחב, מעל מאה אמנים ויוצרים בקרית טבעון.

האירוע הינו מפגש בלתי אמצעי, מסקרן ומרתק הפונה לכל סוגי הקהל ויוצר הזדמנות ייחודית להכיר מגוון עשיר של אמנויות בשילוב הנופים הקסומים של הקריה.

האירוע הינו מפגש בלתי אמצעי שונה בתכלית מביקור מקביל במוזיאון, אירוע רב-תחומי הפונה לכל סוגי הקהל ויוצר מפגש מעניין בין סגנונות שונים, סוגיות אמנותיות שונות ומפגש בין אנשים עם הטבע והנופים הקסומים של הקריה.

שישבת בקרית טבעון (צילום: יח"צ)
שישבת בקרית טבעון (צילום: משה מעוז)

שבת אמנים', שנערך לראשונה בארץ היה בקרית טבעון בשנת 1987 והיה אירוע פורץ דרך, בלעדי, ייחודי ובעיקר אינטימי.

השתתפו בו 20 אמנים שהציגו את יצירותיהם לתושבי הקריה ואורחים אחרים מהסביבה הקרובה. כולם הגיעו בשבת אביבית בחודש מרץ לביתנים שהוצבו במרכז היישוב.

מספר שנים מאוחר יותר החגיגה השמחה והססגונית עברה לביתם הפרטי של האמנים השונים בקריההציבור הרחב מוזמן להיות שותף לחוויה, לפגוש את האמנים ולהיות עד לעשייה מדהימה ביופייה ובאיכותה.

שישבת אמנים של קרית טבעון נחשב בעייני רבים לאירוע קונספט אומנותי רב חושי ורב תחומי עקב המגוון העשיר של תחומי האומנות המוצגים בו.

אירוע המושך חובבי תרבות ואומנות מרחבי הארץ הבאים לחוות, להתרשם ואפילו לרכוש יצירות אומנות ייחודיות ובלעדיות. בין האמנים המציגים באירוע ניתן למצוא פסלים, ציירים, צלמים ואמנים, תושבי טבעון המציגים מיצירותיהם בתערוכות ובגלריות נחשבות בארץ ובעולם.

אחת מהיצירות הרבות (צילום: משה מעוז)
אחת מהיצירות הרבות (צילום: משה מעוז)

המאפיין את היוצרים מטבעון זה החיבור לטבע כאשר הם לוקחים חומרים מהטבע או מושפעים מהטבע שבקריה, דבר שניתן לראות בציורים, בצילומים או בעבודות השונות שמשתמשים או משלבים חומרים מהטבע, מהסביבה הקרובה

תערוכות המתקיימות במתחם המרכזי במתנ"ס הדגניות ובחבי קריית טבעון ניתן לפגוש וליהנות מיצירותיהם של: אמנים מבראונשוויג גרמניה היא העיר התאומה של קרית טבעון, אדמון סער, ארז רותי, הדר יעלי, זהבי דניאל ועוד. אמני הציור המשתתפים הם דובנוב חיותה וחרמוני ענת, יוצגו עבודות  צילום של מעון אשכר, צ'רטקוף דניאל ואחרים.

יצירות של אמנות פלסטית ועבודות של יוצרים מכפר תקווה, אופנה, קרמיקה, תכשיטים, עבודות בברזל, זכוכית, עץ ועוד רבים.

האוירה. שישבת בקרית טבעון (צילום: משה מעוז)
האוירה. שישבת בקרית טבעון (צילום: משה מעוז)

הפסטיבל יתקיים בשישי-שבת 20,21 במרץ 2015. ביום שישי משעה 9:00 עד 15:00. יום שבת משעה 9:00 עד 19:00.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות