fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחלי חן היא מספר 2 של רשימת 'העפולאים'

ראובן יוקלר בחר בפעילה הקהילתית-ציבורית, רחלי חן, למספר 2 ברשימתו. חן: "'פנו אלי ממפלגות רבות, הציעו לי מקומות ריאלים, אבל החלטתי לבחור בראובן יוקלר, אותו אני מכירה מפעילותי ההתנדבותית"
רחלי חן (צילום עצמי)
רחלי חן (צילום עצמי)

יו"ר תנועת 'העפולאים', ראובן יוקלר, הציג את מספר 2  בתנועתו רחלי חן. יוקלר בחר ברחלי חן, פעילת ציבור, אשת חינוך ויזמית עצמאית, שסיפורה מספר  את סיפור חזונה של תנועת 'העפולאים'.

רחלי חן, יזמית, הינה בעלת עסק עצמאי בקוסמטיקה רפואית, מוכרת בעפולה כאשת ציבור שכולה נתינה באהבה, מפעילות למען חולים ובני משפחותיהם בחגים ובמועדים, דרך סיוע במתן בסתר למשפחות נצרכות ועד למעורבות בוועדי הורים במוסדות החינוך בהם מתחנכים שלשת ילדיה המקסימים.

רחלי חן (צילום עצמי)
רחלי חן (צילום עצמי)

"פנו אלי ממפלגות רבות, הציעו לי מקומות ריאלים, אבל החלטתי לבחור בראובן יוקלר, יו"ר תנועת 'העפולאים', אותו אני מכירה מפעילותי ההתנדבותית, אדם של חסד וצדקה, נתינה למען הכלל, אדם הרואה את תושבי עפולה במרכז', סיפרה חן.

חן, 38, אם לשלושה ילדים, נשואה ליוני חשמלאי בכיר המנהל עסק עצמאי משגשג. היא בעלת לעסק קוסמטיקה רפואית, לפני כשנה עברה מגבעת המורה לעפולה.

"יש לי את הזכות להתנדב באהבה ובמאור פנים בפעילויות רבות בעפולה, החל ב'בית החם 'לנערות בסיכון ב'בית רות' שם אני פועלת מתוך חרדת  קודש ותחושת שליחות כבר שנה שלישית.

יוקלר: 'ראיתי ברחלי אישיות שכולה נתינה, הרתמות למען הכלל ללא כל קבלת תמורה, אישה שמאמינה בחזון 'העפולאים', המציב את העפולאים במרכז".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות