fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוצים כדורגל נטו/ צביקה מנשקו

מנכ"ל הפועל נצרת עילית לשעבר וקפטן הקבוצה בעבר בטור אישי על העונה שהסתיימה
טקס הפירדה שנערך לפני מספר חודשים לכבודו של מנשקו (צילום ישראל פרץ)

איך אפשר לא לעלות ליגה, כפי שהצליחה לעשות הפועל נצרת עילית?

בליגה כל כך חלשה ש- 61 נקודות (55 אחוז) מספיקות לעליית ליגה (כפר סבא קיבלה 2 נקודות מבית הדין) ובכל זאת הצלחנו לעשות את הבלתי ייאמן. איך, איך אפשר לא לעלות כשבשבעה משחקים קבוצה מוחקת פער של 10 נקודות ועוד פותחת עליך פור של 2 נקודות?

ירון הוכנבוים מאמן מוכשר, מקצוען בכל רמ"ח אבריו, בנה קבוצה יוצאת מן הכלל ויש מי שיאמר שעשה יש מאין. שורה תחתונה: ירון נכשל והלך הביתה והכל בגלל חודשיים וחצי כושלים. זה הכדורגל ואלו הם החיים. הצלחת- המשכת או השתדרגת. נכשלת- נשלחת הביתה.

ירון חזק ויחזור לזירה בקבוצה אחרת, מחושל ואולי אף טוב יותר. אבל זה לא רק ירון, רועי כהן מנהל מקצועי, בחור מקומי "משלנו", אהוב כמעט על כולם צריך לבד ומבלי שיודיעו לו, להיות ישר עם המערכת, עם האוהדים ובעיקר עם עצמו ולהחזיר את המפתחות.

ההצלחה אם הייתה, הייתה שייכת לו בדיוק כפי שלירון, הכישלון של שניהם ולא רק בגלל החודשיים וחצי האחרונים. רועי איש שחי ונושם כדורגל, יכול להשתלב במערכת בתפקיד אחר ואולי אף להשתדרג בשכר. מנהל מקצועי בקבוצה הבוגרת הוא לא, אולי במחלקת הנוער המפוארת, שהצלחתה שייכת גם לו.

ואחרון, גיל ברעם, מנכ"ל מוערך, איש משכמו ומעלה. למי שמבין עניין, תנו לו לעשות את העבודה ולקבל את ההחלטות. אנחנו רוצים כדורגל נטו!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות