fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני פסח: עמותות החסד עושות שעות נוספות

משה גרוסמן מעמותת נעלה עושה שעות נוספות כדי לגייס סלי מזון איכותיים למשפחות נזקקות * ובמקביל הוא עובד על יריד חלוקת ביגוד * " חשוב לי מאוד לא להשיב ריקם אף פונה שצריך עזרה"
למען הנזקקים. משה גרוסמן (צילום עצמי)
למען הנזקקים. משה גרוסמן (צילום עצמי)

מי שינסה בימים אלו להשיג את משה גרוסמן, מנהל עמותת נעלה, יגלה שהוא לא נח לרגע ועסוק עד למעלה מראשו במבצע פסח כפול: סיוע לתושבי העיר בסלי מזון לחג ועריכת יריד הבגדים התקופתי. אם מישהו חשב לרגע שבעקבות לידת בנו לפני כשלושה שבועות משה יוריד הילוך, הוא טעה בגדול. משה מסביר: "יש משפחות נזקקות בעיר שמבקשות במיוחד לקבל את הסיוע לחג דרכינו כי החבילות שלנו מכובדות ביותר, וחשוב לי מאוד לא להשיב ריקם אף פונה שצריך עזרה. לכן אני עובד שעות נוספות כדי לגייס את התרומות למבצע קמחא דפיסחא,  כדי שלא תהיה משפחה בנצרת עילית שלא יכולה לחגוג את ליל הסדר מתוך שמחה וכל טוב. אני מקווה שבעז"ה בזכות אנשים טובים שעזרו ויעזרו נצליח במשימה זו".

למען הנזקקים. משה גרוסמן (צילום עצמי)
למען הנזקקים. משה גרוסמן (צילום עצמי)

למרות העומס לפני פסח, העמותה נערכת  גם ליריד נוסף של חלוקת ביגוד

משה גרוסמן: "יש כאן הזדמנות מיוחדת לעזרה דו כיוונית: דווקא לפני פסח אני מקבל פניות רבות מתושבים שעושים סדר בארונות וכואב להם לזרוק בגדים במצב טוב שיכולים להיות שימושיים למישהו, והם רק מחפשים מי יוכל ליהנות מהם. משה, שבעבודתו הרציפה עם משפחות בעיר מכיר מקרוב את אלה שאין ביכולתם לקנות בגדים ומברכים על האפשרות להגיע ולבחור בגדים, נעליים ועוד הרבה דברים טובים לכל בני המשפחה 3 פעמים בשנה, מסביר שפעילות זו היא חיונית, ועושה כל שביכולתו לסייע גם לאלו שמוסרים וגם לאלו שמקבלים".

יריד חלוקת הבגדים פתוח לכלל הציבור ויתקיים בבי"ס חב"ד (גלעד לשעבר) ב14/4-15/4 בין השעות 12:00-19:00. תרומות בגדים יתקבלו בתיאום מראש עד יום שישי 12/4 בלבד.

ניתן לסייע בתרומות עבור סלי מזון ע"י העברה בנקאית לעמותת "נעלה-נצרת עילית למען הזולת", בנק מזרחי טפחות (20), סניף נצרת עילית (560), ח-ן: 154901, כמו"כ ניתן לתרום ע"י כרטיס אשראי ובדרכים נוספות. לפרטים ניתן ליצור קשר עם משה בטלפון: 054-7702363

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות