fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רבותי היסטוריה חוזרת?

בעונת 2004/05 נשרה הפועל נצרת עילית מליגת העל גלל הפרש שערים נחות לעומת הפועל כפר סבא. גם היום הקבוצה מתחת לקו האדום עם הפרש שערים נחות לעומת הפועל ירושלים ועירוני נשר
איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)
איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)

לבעלי זיכרון הקצר: בעונת   2004/05 נשרה הפועל נצרת עילית מליגת העל, בעונתה השנייה בליגה הבכירה, בהפרש שערים. כיום מדורגת הפועל נצרת עילית מתחת לקו האדום, בהפרש שערים נחות (מינוס 20) מהפועל ירושלים (מינוס 14) ועירוני נשר (מינוס 13). לשלוש הקבוצות מספר נקודות זהה- 37.האם ההיסטוריה תחזור על עצמה?

איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)
איווניר מתדרך את השחקנים בעונת הירידה (צילום יצחק סולומון)

במהלך העונה בליגת העל, הובילה נצרת עילית, שהודרכה על ידי המאמן מוטי איווניר, בפער מבטיח של 13 נקודות על הפועל כפר סבא, שהודרכה על ידי אלי אוחנה וביצעה פיניש מדהים ועל קו הסיום עקפה את נצרת עילית, שכאמור ירדה בגלל הפרש שערים נחות.

לאט לאט אבל בטוח צמצמה כפר סבא את הפער, היו"ר אבשלום נוריאל העדיף לתת גיבוי למאמן איווניר, ולא הקשיב לקולות שקראו לפטר אותו כדי לבצע זעזוע ובסופו של דבר הקבוצה שילמה את המחיר. בנצרת עילית חוששים מתסריט דומה גם עכשיו.

איווניר, שהעלה את נצרת עילית ליגת העל, לא הצליח מאז לשחזר את הצלחתו וכיום הוא פרשן בכיר. כנראה שעבודה בטלוויזיה עדיפה בעיניו על פני אימון קבוצות כדורגל.

מלבד ההכנות המקצועיות לשני המשחקים האחרונים והקובעים, עסקו בנצרת עילית גם במאמצים לגייס כספים מכל מקור אפשרי. "צריך לתת לשחקנים ראש שקט להתעסק רק בכדורגל" אמרו במועדון. גם השחקנים מבינים את המצב הכלכלי הרגיש. "חייבים להישאר בליגה הלאומית כדי לקבול את השכר שלנו, אם חס וחלילה נרד ליגה, נצטרך לרדוף אחרי הכסף", אמרו. המנכ"ל גיל ברעם הגיע: "נעמוד מאחורי ההתחייבויות שלנו, הפועל נצרת עילית זה מועדון תומך, יש לנו ראש עיר שרק שובר את הראש איך לעזור לנו", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות