fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראובן עטר: "אם אתם לא סופרים את רועי- שחררו אותו"

המאמן וכדורגלן העבר, ראובן עטר, העביר לראשי הפועל נצרת עילית מסר חד וברור. המנג'ר שמעון הדרי: "רועי הוא שחקן חשוב שעוד ישחק המון ואני מקווה שגם יתרום שערים"
רועי וראובן (צילום עצמי)
רועי וראובן עטר (צילום עצמי)
רועי וראובן   (צילום עצמי)
רועי וראובן עטר (צילום עצמי)

המאמן וכדורגלן העבר, ראובן עטר, העביר לראשי הפועל נצרת עילית מסר חד וברור: "אם אתם לא רוצים את רועי, שחררו אותו מהקבוצה". הפנייה יוצאת הדופן של ראובן עטר נעשתה במהלך מחנה האימונים שקיימה הקבוצה בבולגריה.

הרקע לפנייה של ראובן עטר היה אי שיתופו של הבן, רועי, בהרכב הפותח במשחק האימון הראשון בבולגריה (0-3). באימון המסכם שקדם למשחק תורגל רועי עטר בהרכב הראשון, אולם במשחק עצמו פתח על הספסל. "רועי התבאס מזה חזק, הוא ציפה לפתוח בהרכב, וכשהבין שהוא על הספסל לקח את זה קשה", אומר שחקן בקבוצה.

מכאן ועד לפנייה של ראובן עטר לאנשי הקבוצה בעניינו של רועי הדרך הייה קצרה. בצוות המקצועי דאגו להרגיע את האב המודאג ואמרו לו: "הוא בתוכניות שלנו ואפילו חזק, הוא עוד ישחק הרבה העונה". בצוות המקצועי בההירו כי למרות שעטר ג'וניור תופקד בהרכב הפותח, במשחק עצמו ביקשו לחבחון אופציות אחרות.

אגב, בשני משחקי האימון כבש עטר שני שערים למרות שעלה מהספסל. "הוא גולר אמתי, אחד שיודע לייצר לעצמו מצבי הבקעה וגם לסיים", פרגנו לו. ביום שני, במשחק גביע הטוטו נגד הפועל עכו, עלה רועי עטר בהרכב והשלים 9 דקות מלאות. המנג'ר שמעון הדרי: "רועי הוא שחקן חשוב שעוד ישחק המון ואני מקווה שגם יתרום שערים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות