fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרע בשריר לחלוץ נצרת עילית פלצ'וק

כך התברר בבדיקת אולטרסאונד שעבר השבוע. יחמיץ משחקים נוספים
פלצוק (צילום חגאג רחאל)
פלצוק (צילום חגאג רחאל)

ביש מזל לחלוץ הפועל נצרת עילית, ניקולס פלצוק. צילום אולטרסאונד שעבר השבוע גילה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר , שאומנם נמצא בשלבי החלמה סופיים, אך מונע ממנו להיות כשיר כעת. יש לציין כי לפני שבועיים עבר פלצוק צילום דומה, שלא גילה אז את הקרע.

פלצוק (צילום חגאג רחאל)
פלצוק (צילום חגאג רחאל)

פלצוק, שנעדר כבר חודש ממשחקי הקבוצה, הבהיר לגורמים בהפועל נצרת עילית כי לא יעלה לשחק עד אשר יהיה בריא במאת האחוזים. יש לציין כי בתחילת העונה נפצע פלצוק במשחק החוץ נגד ראשון לציון וגם אז נעדר מהמגרשים במשך חודשיים.

פלצוק נפצע בתחילת הדרבי נגד מכבי אחי נצרת לפני חודש, החמיץ את הניצחונות על קטמון וראשון לציון וכן את התבוסה בשבוע שעבר להפועל פתח תקווה. הוא לא צפוי לעמוד לרשות הקבוצה גם היום, במשחק החוץ נגד הפועל עכו.

גם הקשר הברזילאי, ששותף במשחק אחד בלבד מאז הגיע, התברר כי הוא סובל מתחיה של פציעת בקע. נגד הפועל עכו יעלה לשחק רק אחרי שיקבל זריקה. פדרו הבהיר כי אין בכוונתו להחמיץ את המשחק. בסיום העונה הוא אמור לעבור ניתוח בקע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות