fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קול ששון פעמיים

אביעד ועלמה בני שבט המנשה התגרשו לפני חמש שנים, הוא עלה לארץ, היא נשארה בהודו עם הילדות, אבל המרחק רק עשה להם טוב. לאחרונה היא עלתה לארץ, המשפחה התאחדה והשבוע זה הסתיים מתחת לחופה
האיחוד המרגש של הזוג משבט בני המנשה (צילום עצמי)
האיחוד המרגש של הזוג משבט בני המנשה (צילום עצמי)

שישו ושימחו בקהילת המנשה בנצרת עילית: אבידן ועלמה  נישאו בפעם השנייה כדת משה וישראל. הפעם הראשונה הייתה בהודו. אבידן ועלמה נישאו ונולדו להם שתי בנות, בת שבע וטליה בנות 9 ו- 7.

האיחוד המרגש של הזוג משבט בני המנשה (צילום עצמי)
האיחוד המרגש של הזוג משבט בני המנשה (צילום עצמי)

לפני חמש שנים  נתגלע סכסוך בין בני הזוג ובשנת  2014 התפרקה החבילה. אביעד עלה לארץ יחד עם אמו. עלמה נשארה להתגורר בהודו ולגדל את שתי בנותיהם.  "דווקא כשהיינו רחוקים האחד מהשני הקשר התחזק", משחזר אבידן "התחלנו לדבר כל שבוע בטלפון, לשאול מה נשמע. עלמה הייתה מספרת לי מה התחדש ומה קורה עם הבנות וככה נוצר הקשר מחדש".

לפני כשנה המשפחה התאחדה בארץ. עלמה והבנות נקלטו בנצרת עילית ואבידן הפתיע בקבלת פנים לבבית "בהתחלה היינו חברים, התחלנו לצאת ולהכיר האחד את השני מחדש. יש לנו שתי בנות, אבל רצינו שהפעם הכל יהיה בסדר ונתחתן רק אם נהיה בטוחים שזה זה".

אבידן עובד במפעל מג"מ בפארק התעשייה ציפורית. "גם עלמה עובדת ואנחנו מסתדרים בסדר גמור. ההחלטה להתחתן בפעם השנייה באה מתוך אהבה והשלמה עם זה שאנחנו משפחה והכי טוב לנו ביחד. אם המרחק מישראל להודו לא הפריד בינינו אלא איחד אותנו, זה סימן שהמזל שלנו הוא להיות ביחד", אמרו בני הזוג.

החתונה השנייה נערכה ביום שני השבוע בבית הכנסת "זרע יעקוב". השושבין היה לא אחר מאשר ראש העיר, רונן פלוט והוא גם ברך אחת משבע הברכות. "הזמנו את ראש העיר לברך אותנו כי אנחנו אוהבים אותו", הסבירו בני הזוג בפשטות "ובשבילנו ברכה שלו היא סימן להצלחה בזוגיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות