fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"קבלו החלטה טובה ותגיעו לנצרת עילית"

ראש העיקר נצרת עילית, רונן פלוט ומנכ"לית העירייה חווה בכר בפנייה ליהודי ניו יורק, ביריד עלייה מיוחד בו הם משתתפים
רונן פלוט ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ביריד בניו יורק
רונן פלוט ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס,

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט ומנכלי"ת העירייה חוה בכר, השתתפו השבוע ביריד עלייה בניו יורק. היריד עורר עניין תקשורתי רב על רקע גלי האנטישמיות בארה"ב.

האירוע, Israel Mega Event, נפתח ביום ראשון השבוע בהשתתפות שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר, יו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס, ראשי ערים ונציגי הסוכנות היהודית, קק"ל, ו-JNF-USA.

פלוט ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ביריד בניו יורק
פלוט ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ביריד בניו יורק

ביריד השתתפו מאות יהודים אמריקאיים שמגלים עניין ורצון לעלות לישראל. ראש העיר רונן פלוט הציג בפניהם יעד חדש עבורם, נצרת עילית. "הייתי בישראל 3 פעמים ומעולם לא ביקרתי בנצרת עילית אבל צפיתי בסרטון של העיר ומאוד התרשמתי, אני עדיין לא יודע מה תהיה ההחלטה, אבל בהחלט נתתם לי חומר למחשבה", אמר אחד המשתתפים בכנס, רופא במקצועו.

פלוט הציג בפני העולים הפוטנציאליים את תכנית הקמת   קריית ההיטק החדשה בפארק התעשייה "ציפורית" וסיפר על אפשרויות התעסוקה בנצרת עילית. לאור כל היום עמד פלוט בפתח הדוכן והציע לעוברים ולשבים למועד מעט על העיר נצרת עילית "אנחנו מציעים להם אופציות תעסוקה ודיור בזול, מי רוצה ללכת לדירת שלושה חדרים ב- 6000 שקל בתל אביב?", תהה.

פלוט סיכם בפנייה ליהודי ניו יורק: "אם כבר החלטתם לעלות לארץ, קבלו עוד החלטה טובה ותגיעו לנצרת עילית".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות