fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת כדורסל בוגרת חדשה נולדה בגלבוע: גלבוע/מעיינות ברוש

תהווה בית למצטייני קבוצות הנוער וכקבוצת הבת של הפועל גלבוע/גליל מליגת העל * לירן וינקור: "התברכנו בבוגרים ראויים מקצועית וזוהי מחויבותנו להעניק להם פתרון איכותי שכזה"
עכשיו יהיה להם בית גם בוגרים. שחקני מחלקת הנוער (צילום עצמי)
עכשיו יהיה להם בית גם בוגרים. שחקני מחלקת הנוער (צילום עצמי)

הוקמה קבוצת כדורסל בוגרים חדשה, שתשחק בליגה א' צפון ותקרא בשם "גלבוע/מעיינות ברוש". הקבוצה החדשה תקלוט לשורותיה את בוגרי מחלקת הנוער בגלבוע (מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות), במטרה להעניק להם ניסיון על הפרקט, לקראת התברגותם בליגות הבכירות יותר. היעד שהוצב לקבוצה החדשה בעונה הקרובה הוא עלייה לליגה הארצית, כאשר למעשה הקבוצה תשמש כקבוצת הבת של הפועל גלבוע/גליל מליגת העל.

עכשיו יהיה להם בית גם בוגרים. שחקני מחלקת הנוער (צילום עצמי)
עכשיו יהיה להם בית גם בבוגרים. שחקני מחלקת הנוער (צילום עצמי)

הקמת הקבוצה היא שלב ביישום מדיניות המועצה, לפיה היא מעניקה פלטפורמות ייצוגיות ומסגרות אימון משובחות לכל הגילאים. לפי אותה מדיניות מבורכת בגלבוע, הרי שכל שנה ושנה נשמר מקום לכ- 6-7 שחקני בית בסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת. מדיניות ייחודית זו הובילה למיתוג קבוצת הכדורסל גלבוע/גליל, "כקבוצה של הקהילה". כעת יינתן מקום נרחב יותר למצטייני מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות, בו משחקים ילדי ונערי מוא"ז הגלבוע ומוא"ז עמק המעיינות. הקבוצה תשחק בליגה א' צפון, במטרה לעלות לליגה הארצית, כאשר במסגרת זו יוכלו שחקני הקבוצה לשחק גם בליגה הבכירה, תחת תקנת "הכרטיס הכפול" המאפשר לשחקנים עד גיל 22, להשתייך לקבוצה מליגת העל ובמקביל לשחק בליגה הארצית.

עם ההכרזה על הקמת הקבוצה, במועדון לא התמהמהו והחלו במלאכת בניית הסגל, כאשר בשלב הראשון הוחתמו 3 שחקנים: עמית רון, תושב מולדת, המשמש היום גם כמאמן במועדון גלבוע/מעיינות, אליו מצטרף חן ארצי מגבע, שעשה את כל הדרך בגלבוע/מעיינות עוד מגיל צעיר ביותר, ועד  זכייה באליפות המדינה לתיכוניים יחד עם קבוצת עמק-חרוד (בעונה שעברה). במקביל לקבוצה הבוגרת, ימשיך לשחק חן ארצי, כחריג, בקבוצת נוער-על במועדון. החתמה משמעותית נוספת היא  של- עמית בראס, ממושב רם און, ששיחק באותו שנתון בנוער, יחד עם חואקין שוכמן קפטן גלבוע/גליל.

לירן וינקור, מנכ"ל מועדון הנוער גלבוע/מעיינות: "חיכינו לכך לא מעט זמן ואנו מאוד מרוצים שהפעם זה הבשיל. התברכנו בבוגרים ראויים מקצועית וזוהי מחויבותנו להעניק להם פתרון איכותי שכזה. באמצעות הקבוצה החדשה נעזור להם להתפתח נכון ולהבשיל להמשך הקריירה, בתקווה שגלבוע/גליל תהיה התחנה האחרונה שלהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות