fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הנוער של הפועל עפולה תחתים שחקן זר

המטרה: עלייה ללאומית. לא ירדנו בגלל נושאים מקצועיים אלא בגלל בעיות שהיו מסביב", אומר מנהל המחלקה, עמי אסייג
עמי אסייג (צילום עצמי)
עמי אסייג (צילום עצמי)

בקבוצת הנוער של הפועל עפולה, שנשרה בתום העונה החולפת לליגה הארצית, הליגה השלישית לנוער, מתכוונים להסתער במלוא הכוח על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. לשם כך הם מתכוונים לחזק את הקבוצה בשחקן זר ובימים האחרונים מנהלים משאים ומתנים מול מספר שחקנים, שמציעים זרים מניגריה, מארגנטינה וממקומות נוספים.

עמי אסייג (צילום עצמי)
עמי אסייג (צילום עצמי)

"המטרה היא לעלות ליגה, כל הסגל של העונה שעברה יישאר, לא ירדנו בגלל נושאים מקצועיים אלא בגלל בעיות שהיו מסביב", אומר מנהל המחלקה, עמי אסייג.

לתפקיד המאמן נבחר מיכה כהן, שמאמן קבוצות נוער כבר שנים רבות, התחיל את העונה שעברה בנוער מכבי צור שלום ובהמשך הוקפץ לקבוצה הבוגרת, לאחר פיטוריו של המאמן קובי דנינו. אגב, המשימה הראשונה של מיכה כהן תהיה לצרף 4 שחקנים מאזור חיפה.

מאמן הקבוצה הבוגרת, ראובן עטר, אמור לפקח על המחלקה, הדבר מעוגן בחוזה שלו וחלק משכרו ממומן מתקציב מחלקת הנוער. "הוא יפקח מלמעלה, יהיה פעיל בהכוונת המאמנים, יהיה מעורב במחלקה", מסביר עמי אסייג, "אני אהיה גם בבוגרים ואדאג שיבוא לנוער", הוא מוסיף.

בהפועל עפולה מינו שאת שרון כץ למנהל מקצועי במחלקת הנוער, והשאלה היא מה יהיו הסמכויות שלו לעומת עטר והאם העיסוק הנוסף שלו, כמאמן הכושר בהפועל נצרת עילית, לא יפגע במחלקה. "ראובן יהיה מלמעלה, שרון יהיה בפרונט, האיש שיעבוד יום יום עם השחקנים והמאמנים", מסביר עמי אסייג, שמוסיף כי "שרון יקים קבוצת מחוננים ויעבוד איתם באופן אישי".

על הסוגייה עם נצרת עילית אומר אסייג, "מקווה שלא יהיו התנגשויות, זו סוגייה שאי אפשר לדעת כיצד תתפתח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות