fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צדיקים: נצרת עילית עשויה לקיים את מחנה האימונים באומן

לאומן שבאוקראינה מגיעים עשרות אלפי ישראלים להשתטח על קבר רבי נחמן * ראש העיר רונן פלוט סייר שם בשבוע שעבר והתרשם מהמתקנים בעיר התאומה, שקבוצת הנשים שלה היא אלופת ארצה * פלוט: "מי שרוצה להתאמן ולעבוד קשה זה המקום האידיאלי"
ראש העיר רונן פלוט מסייר במתקן בו אמורה הקבוצה להתאמן (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט מסייר במתקן בו אמורה הקבוצה להתאמן (צילום עצמי)

יעד חדש נוסף לרשימת היעדים בהם עשויה הפועל נצרת עילית לקיים את מחנה האימונים שלה בחודש יולי לקראת עונת 2017/18: אומן, אוקראינה. אם עד כה נסעו רבבות ישראלים לאומן להשתטח על קברו של רבי נחמן, הרי שאם העניינים יסגרו, תצא בפעם הראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי קבוצת כדורגל למחנה אימונים באומן.

ראש העיר רונן פלוט מסייר במתקן בו אמורה הקבוצה להתאמן (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט מסייר במתקן בו אמורה הקבוצה להתאמן (צילום עצמי)

הקשר נוצר בעקבות ביקורו באומן של ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, ששהה בשבוע שעבר באוקראינה במשלחת של בעלי מפעלים, שהשתתפו בירידי עלייה בקייב ובאודסה.

במהלך ביקורו באומן, שחתמה לאחרונה על ברית ערים תאומות עם נצרת עילית, התלווה פלוט לסגנית ראש העיר אומן, שהציגה בפניו אצטדיון מפואר, בעל קיבולת של 8000 מקומות ישיבה, כשלצדו מגרש אימונים מדשא סינטטי. "נשמח לארח אתכם אצלנו", אמרה הסגנית וגילתה כי קבוצת הכדורגל נשים של אומן Yatran-Basis Uman היא אלופת אוקראינה ובעבר שיחקה במגרש זה נבחרת הוותיקים של ישראל.

רונן פלוט: "ביקשתי לראות את המגרש ומאוד התרשמתי, ביקשתי שיבדקו כמה עולה מלון, אם המחירים יהיו סבירים ואם הפועל ירצו, לא תהיה מניעה לקיים שם את מחנה האימונים.

יש לציין כי בקרבת המגרש ממוקמים עשרות מלונות ברמה של 3 ו- 4 כוכבים, מלונות כשרים שמארחים את מאות אלפי הישראלים שמגיעים בתקופת החגים לאומן. ברחבי אומן יש עשרות שלטי הכוונה בשפה העברית. "מסתובבים שם אנשים עם כיפות, כאילו אתה נמצא בישראל", מסביר פלוט.

יש לציין כי לאומן אין טיסה ישירה והאופציה היחידה להגיע לשם היא לנחות בקייב או באודסה ואז לנסוע מספר שעות ברכב.

פלוט: "אעביר את החומר לירון ולגיל שיקבלו החלטה אם מתאים להם. מי שרוצה לצאת לטיול זה לא מקום בשבילו, מי שרוצה להתאמן ולעבוד קשה זה המקום האידיאלי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות