fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס החינוך לנוער מתנדב להילי שרף ממגדל העמק

הפרס ע"ש אלעד ריבן ז"ל יוענק על ידי שר החינוך לבני נוער מתנדבים שהצטיינו במיוחד. שרף: "ההתנדבות נותנת סיפוק ואני שמחה על ההזדמנות להיות שם בשביל אנשים ולחלוק את הידע שלי"
ראש העיר מפרגן לשרף (צילום עצמי)
ראש העיר מפרגן לשרף (צילום עצמי)

גאווה מקומית: הילי שרף ממגדל העמק התבשרה השבוע כי זכתה יחד עם עוד 18 בני נוער מרחבי הצפון בפרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל בקטגוריית "חירום והצלה" על התנדבותה במגן דוד אדום. שרף, תלמידת כיתה י"ב באורט רוגוזין, מתנדבת כבר שלוש שנים במד"א ומלבד אחריותה על שתי משמרות היא גם מדריכת קורס לאחר שסיימה בהצלחה שני קורסים – קורס מדריכים וקורס אירוע רב נפגעים.

ראש העיר מפרגן לשרף (צילום עצמי)
ראש העיר מפרגן לשרף (צילום עצמי)

פרס שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל מבקש לקדם את נושא ההתנדבות והנתינה כערך חינוכי ולאומי במטרה לשפר את פני איכות החברה הישראלית. הפרס מחולק לתלמידי כיתות י"ב המתנדבים למעלה משנתיים ולמוסדות מפעילים מתנדבים שהצטיינו במיוחד במספר קטגוריות וביניהם חינוך, הדרכה, מנהיגות צעירה, בריאות, חירום והצלה, יוזמות חברתיות ובילוי שעות הפנאי. את הפרסים לבני הנוער המצטיינים יעניק שר החינוך נפתלי בנט בטקס שיתקיים בחודש הבא בחיפה.
הילי שרף התרגשה השבוע מהזכייה ואמרה: "אני ממש אוהבת להיות במד"א ולהדריך כי אני חושבת שמלבד העובדה שאנחנו מצילים חיים, אנחנו מתבגרים בתהליך וזה בעצם נותן המון פרופורציות. ההתנדבות נותנת סיפוק ואני שמחה על ההזדמנות להיות שם בשביל אנשים ולחלוק את הידע שלי בקורס".
ראש העיר אלי ברדה ברך את הילי שרף ואמר: "הילי מייצגת את הנוער האיכותי, הערכי, והמתנדב של מגדל העמק. הזכייה של הילי מצטרפת לטקס המסורתי השנתי 'ערב הצדעה למתנדבים ע"ש שי רביבו ז"ל' במהלכו אני מעניק את 'אות ראש העיר למתנדב הצעיר ולתנועת נוער עירונית'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות