fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פצצה: חבר המועצה אלון חלפון לא יתמודד בבחירות הקרובות

נפגש עם ראש העיר רונן פלוט והודיע לו על החלטתו. "אני מתחיל ללמוד בחודש הבא ויש הרבה דברים שאני מתעסק איתם בעבודה ולא אוכל לתת 100% מעצמי", הסביר
אלון חלפון
אלון חלפון

חבר מועצת העיר נצרת עילית בחמש השנים האחרונות, אלון חלפון, הטיל לפני שעה קלה פצצה, כאשר הודיע שהוא פורש לפחות זמנית מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות הקרובות. "סיימתי עכשיו פגישה עם רונן שהתקיימה לבקשתי, ביקשתי מרונן לא להתמודד בבחירות הקרובות", אמר חלפון.

אלון חלפון
אלון חלפון

לדברי חלפון:  "אני מתחיל ללמוד בחודש הבא ויש הרבה דברים שאני מתעסק איתם בעבודה ולא אוכל לתת 100% מעצמי וזה לא יהיה הוגן כלפי ראש העיר וכלפי התושבים. אני מכבד מאוד את רונן ושמח שהוא כיבד את בקשתי. העיר חשובה לי מאוד וגם התהליכים שקורים בה ולכן זה יהיה רק הוגן כלפי כולם שיכנס מישהו שיוכל להשקיע 100% מעצמו למענם".

חלפון לא סותם את הגולל לגבי עתידו הפוליטי ואומר: "אני לא פוסל שאחזור בעתיד לזירה הפוליטית. אמשיך לפעול למען פרויקטים בעיר, שאני הייתי מעורב בהם והודעתי לרונן שאשמח לעמוד לרשותו ולרשות העיר בכל אשר יבקש. אני מודה לכולם על התמיכה והאמונה בי לכל אורך הדרך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות