fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעילות טורבו של הוועדות במועצת עיריית נצרת עילית

בתוך פחות מחודשיים התכנסו לא פחות מ- 10 וועדות העירייה בנושאים שונים, חלקם חדשים ומעוררי סקרנות
שביעות רצון גבוהה. ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

על שולחן מליאת מועצת עיריית נצרת עילית בישיבתה שלשום הונחה ערימה של פרוטוקולים מישיבות לוועדות העירייה, שהתכנסו בחודשיים האחרונים. בתוכן: תרבות, נוער וצעירים, תעשייה, בריאות, נגישות וקליטה.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

"אני לא זוכר פעילות נמרצת כל כך של וועדות העירייה", אמר סגן ראש העיר, אלכס גופמן, שנחשב לוותיק חברי המועצה. לדבריו: "הדבר מעיד על רצינות ורצון אמתי של חברי המועצה להיות שותפים בעשייה העירונית ולקחת חלק בפעילות המבורכת שמתבצעת בעיר".

ואכן עיון בפרוטוקולים של הוועדות השונות מצביע על טיפול עומק בנושאים שונים בקשורים לאיכות החיים ורווחת התושבים. בוועדת האירועים למשל הציע חבר המועצה דוד שינאן לאגם את כל האירועים המתקיימים בעיר הן בתכנון והן בהוצאה לפועל לצורך סנכרון והתייעלות.

בוועדת נוער וצעירים הוצגו אתגרים מרכזיים ובתוכם הגדלת גיוס בני נוער לפעילויות בתנועות הנוער, הכשרת מבנים ראויים לפעילויות הנוער ושיפור תחושת המוגנות. בוועדת הנגישות סומנו רשימת נושאים לטיפול בהם הגברת ההסברה לתושבים בעלי מוגבלויות בכל הקשור לזכויותיהם בסוגיית החניות והתחבורה הציבורית. "אוטובוסים רבים ברחבי העיר עוצרים במרחק רב מתחנת האוטובוס דבר אשר מהווה בעיה וקושי לאנשים עם מוגבלויות. אנו מבקשים לשתף איש קשר מחברת האוטובוסים ליום הסברה בוועדה",  נאמר בהמלצות הוועדה.

ראש העיר, רונן פלוט, בירך על הפעילות הנמרצת של וועדות העירייה ואמר כי הוא רואה בהן מרכיב חשוב בקבלת ההחלטות והתנהלות העירייה. "וועדות העירייה ממש כמו בכנסת הן נדבך חשוב מאין כמוהו בפעילות מועצת העירייה. המלצות הוועדות לאחר אישורן במועצה עוברות לביצוע בעלי התפקידים בעירייה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות