fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רונן פלוט תכנן להגיע למשחק של הפועל נוף הגליל לראשונה העונה

בחודשים האחרונים לא הגיע ראש העיר לצפות בקבוצה, אותה ליווה בעונה שעברה באופן אישי בניסיון להעפיל לליגת העל, אולם הקפיד להתעדכן בתוצאות וקיבל דיווחים שוטפים על הנעשה בה
ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)
ראש העיר רונן פלוט בגרין (צילום עצמי)

ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, היה צפוי להגיע היום לצפות במשחקה של הפועל נוף הגליל נגד אום אל פאחם, לראשונה העונה, אלא שכידוע המשחק בוטל.

בחודשים האחרונים לא הגיע פלוט לצפות בקבוצה, אותה ליווה בעונה שעברה באופן אישי בניסיון להעפיל לליגת העל, אולם הקפיד להתעדכן בתוצאות וקיבל דיווחים שוטפים על הנעשה בה.

מיד לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה, עלה המאמן ירון הוכנבוים ללשכת ראש העיר לקבל ממנו את ברכת הדרך. פלוט לא הסתיר את שביעות רצונו מחזרתו הביתה של "הבן האובד".

פלוט, שמצהיר בכל הזדמנות כי הוא אינו מבין בכדורגל, מוכיח מאחורי הקלעים כי הוא מבין גדול בכדורגל וכי הוא רוצה בהצלחת הקבוצה. פלוט מבין שקבוצת כדורגל מצליחה היא סימן ההיכר הכי טוב להצלחת המיתוג שהוא מוביל בשנתיים האחרונות בעיר.

פלוט נוהג לומר בהזדמנויות שונות כי העונה הנוכחית היא עונה קשה אותה צריך לשרוד ובעונה הבאה השמיים יהיו הגבול עבור הפועל נוף הגליל.

גם האצטדיון החדש וגם שתוף הפעולה הצפוי עם התאחדות לכדורגל, מגבירים אצלו את האופטימיות וצפויים מאוד לחזק את הכדורגל בעיר בכלל ואת הפועל נוף הגליל בפרט.

 

עוד עדכונים בכל מה שקורה בנוף הגליל!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות