fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פלוט בקריאה יוצאת דופן לתושבים: תרכשו מנוי להפועל נצרת עילית

פלוט מבקש להרחיב את מעגל האוהדים של הקבוצה ולבנות אותה מחדש עם צוות המאמן וההנהלה החדשה ועל רקע אווירת ההתחדשות העירונית לייצר סולידאריות וגאוות יחידה.המנכ"ל גיל ברעם: "רונן פלוט הוא השחקן ה- 12"
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, פנה השבוע באופן לא שגרתי אל תושבי העיר וביקש מהם לרכוש מנוי למשחקי קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית לקראת העונה החדשה שבפתח.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

פלוט מבקש להרחיב את מעגל האוהדים של הקבוצה ולבנות אותה מחדש עם צוות המאמן וההנהלה החדשה ועל רקע אווירת ההתחדשות העירונית לייצר סולידאריות וגאוות יחידה.

"המטרה שלנו העונה היא להיות בפלייאוף העליון ולא להלחם על בתחתית הטבלה. הפועל נצרת עילית יוצאת העונה לדרך חדשה וחשוב שהתושבים ילוו אותה ויחזקו אותה באמצעות הגעה למשחקים ועידוד", הסביר פלוט.

גיל ברעם
ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "רונן פלוט הוא השחקן ה- 12. הוא מלווה אותנו, מעודד, נותן טיפים ועוזר ככל יכולתו. יש לנו גב חשוב בעירייה ועם אוהד כמו רונן אסור לנו להיכשל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות